Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

COVID-19: Asos.com accelereaza implementarea app-ului AR „See My Fit”

Asos.com a lansat in ianuarie aplicatia de realitate augmentata (AR) „See My Fit” si acum planuieste extinderea ei rapida, in contextul pandemiei COVID-19, citim pe chargedretail.co.uk. App-ul permite utilizatorilor sa vada cum arata produsele pe 16 modele reale, femei cu diferite inaltimi si forme ale corpului, care poarta marimi de la S la XL. In prima faza au fost mapate astfel 800 de produse. Cand clientul alege un produs, See My Fit il mapeaza digital pe un model care poarta aceeasi masura, pentru a crea imagini care par fotografii reale.

Compania britanica a anuntat ca va scana digital 500 de produse din portofoliul propriu in fiecare saptamana, folosind 6 modele diferite, pentru a se asigura ca prezentarea produselor ramane cat mai realista si captivanta posibil, sprijinind in acelasi timp distantarea sociala, prin eliminarea nevoii ca modelele sa intre in ASOS Studios”. Tehnologia folosita permite intregii echipe fotografierea pieselor vestimentare si de incaltaminte din propriile case, iar aplicatia asigura clinetii ca produsul este reprezentat realist, minimizand astfel si retururile.

„Avem norocul ca am experimentat de ceva timp cu tehnologia AR a celor de la Zeekit, ceea ce inseamna ca am putut-o scala rapid. Este un instrument excelent pentru noi, ne ajuta sa urcam saptamanal produse noi pe site si sa le oferim clientilor imagini de produs realiste, intr-un context de studio, in timp ce protejam sanatatea modelelor si angajatilor nostri”, a transmis Tim Carey (Senior Content Manager, Asos Studios).

In vara anului trecut, Asos testa o alta forma de experienta AR: un catwalk virtual care permitea clientilor sa vada cum arata produsul dorit pe un model care defileaza chiar in fata lor, pe un podium virtual. In timpul testelor, peste 150.000 de clienti au folosit acest Virtual Catwalk.

Comentariu ( 1 )

  1. […] link-urile cat mai curand posibil, astfel incat acestea sa duca la site-ul tau. Poti utiliza Majestic.com sau AccuRanker pentru a verifica daca fiecare link trimite catre locul […]

Leave a reply