ContentSpeed prezinta cifrele primului weekend de Black Friday si de ce produse au fost interesati romanii
Prima etapa a Black Friday 2014 s-a incheiat si ContentSpeed, agentie de eCommerce full service, a analizat preferintele romanilor pentru marele eveniment al reducerilor.
- Produsul cu cele mai multe cautari: ghetele PUMA pentru barbati
- Cei mai multi vizitatori: Quickmobile
- Varful de trafic a fost atins pe 21 noiembrie la ora 00:00, cand media de oameni per magazin a ajuns la 3.500
- Au fost 3,49 comenzi pe minut
- Vanzarile prin platforma Content Speed in prima runda de Black Friday au depasit 3 milioane de euro
- In primele 24 de ore, romanii au plasat 6.000 comenzi, dublu fata de restul lunii noiembrie
- Din categoria „Cele mai scumpe si surprinzatoare”: S-a vandut un Audi Q7 prin oferta de la Badabum si o piscina spectaculoasa oferita de ExpertPiscine.ro
Black Friday 2014 a debutat pentru cele mai multe magazine pe 21 noiembrie si unele au ales sa extinda campania peste weekend. Pentru acest eveniment al reducerilor ContentSpeed a consemnat un varf de trafic de 105.000 vizitatori in cea mai aglomerata perioada. Per total, au fost plasate 6.000 comenzi, ceea ce inseamna o medie de 3,49 comenzi pe minut.
Romanii s-au aratat interesati de jocul „Colonistii din Catan“ disponibil in magazinul DOL si de telefonul Asha 208 dual SIM 3G rosu de la QuickMobile, dar si de huse pentru iPhone 6 tot de la QuickMobile. Cand vine vorba de segmentul fashion, au fost populare ghetele Brothers Boot de la ZorileStore.ro si ghetele PUMA Rebound pentru barbati.
Despre ContentSpeed
Custom Software & Solution eCommerce Agency, ContentSpeed contribuie de peste 10 ani la dezvoltarea comertului online atat pentru branduri mari, cat si pentru start-up-uri. In randul celor peste 400 de magazine online dezvoltate se numara branduri cu renume precum Diverta, Chicco, Indesit, Ariston, Hotpoint, Austral, Dressbox, IL Passo, Panasonic, Federatia Romana de Fotbal, Vitacom Electronics, AnveloShop, Badabum, FotoHobby, Radox etc.
Leave a reply