Fashion Days anunta rezultatele campaniei de Black Friday: 200.000 de produse vandute si discounturi in valoare de 8,4 milioane de euro pentru clienti
Fashion Days, cea mai mare destinatie de fashion din Europa Centrala si de Est, a vandut 200.000 de produse la cea de-a patra editie de Black Friday in Romania si anunta un interes mai mare din partea romanilor pentru segmentul fashion.
Cea mai mare campanie de Black Friday Fashion Days a inceput pe 21 noiembrie si s-a derulat timp de trei zile pana pe 23 noiembrie inclusiv. Valoarea totala a discounturilor a ajuns la 8,4 milioane de euro pentru cele 200.000 de produsele achizitionate de clienti. Mai mult, Fashion Days a inregistrat o crestere cu mai mult de 100% fata de anul trecut a numarului de vizitatori pe platforma sa online, ceea ce indica de asemenea interesul din ce in ce mai mare al clientilor pentru Black Friday.
Odata cu lansarea, special pentru aceasta campanie, a noii aplicatii de Android, compania a raportat si o crestere a comenzilor realizate prin canalele de vanzare pe mobile. Noua aplicatie a fost descarcata de 10.000 in doar trei zile, iar ponderea comenzilor efectuate de pe tablete si smartphone-uri, inclusiv prin aplicatiile dedicate pentru iPhone si iPad, a fost de 37%. Astfel, in comparatie cu procentul inregistrat anul trecut de 21% observam un trend ascendent si consumatori din ce in ce mai deschisi la utilizarea canalelor mobile.
Cele mai populare categorii de produse vandute au fost articolele de imbracaminte: bluze, topuri, geci etc., urmate fiind de piesele de lenjerie intima, cele sportive si de pantofi. In topul celor mai bine vandute branduri s-au inscris: Vero Moda, Calvin Klein, Triumph, Big Star, U.S. Polo, Puma, Only, Jack&Jones, United Colors Of Benetton si altele. Precum era de asteptat si de aceasta data rezultatele au aratat ca femeile (75%), au fost mult mai active decat barbatii (25%) in procesul cumparaturilor.
„Numarul de produse vandute si dublarea numarului de vizitatori unici prezenti pe site denota atat inclinatia consumatorilor catre achizitionarea online de articole vestimentare, cat si faptul ca acestia au inceput sa profite cat mai mult de ofertele diversificate de Black Friday”, a declarat Markus Okumus, Founder and CEO of Fashion Days Group. „Pentru a raspunde cererii clientilor pentru produse la preturi reduse, ne bucuram sa anuntam ca seria discounturilor de pana la 90% continua si saptamana aceasta. Vineri, 29 noiembrie, pregatim o campanie de reduceri in stil american: cu un stoc impresionant de produse si noi surprize pentru clientii nostri”, a adaugat Markus Okumus.
Fashion Days este cea mai mare destinatie de shopping online din Romania si Europa de Est, parte a grupului Naspers. Compania de origine elvetiana este prezenta in Cehia, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Slovacia, Polonia si Romania. Celor peste 6 milioane de utilizatori, Fashion Days le ofera zilnic mai mult de 500 000 de produse, 100% originale de la peste 1000 branduri internationale. Fashion Days s-a transformat in 2013 dintr-un club privat de shopping care oferea doar campanii de produse in format flash sale cu reduceri de pana la 70%, limitate in timp si in stocuri, in singura destinatie de shopping deschisa publicului larg din Romania care pune la dispozitia clientilor sai si colectii noi, disponibile in stoc.
Leave a reply