Comision la anularea comenzilor platite cu cardul

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Salut!

Suntem un magazin online de mobilier. Termenul de livrare este în medie de câteva săptămâni şi, în acest timp, se întâmplă uneori să avem clienţi care cer anularea comenzii. Problema apare la comenzile achitate deja cu cardul, unde există un comision al procesatorului, reţinut în momentul plăţii. Dacă valoarea comenzii este mare, acest comision este şi el semnificativ.
Întrebare este: e ok să inserăm în termeni şi condiţii un paragraf în care să înştiinţăm clientul că, daca apare situaţia descrisă mai sus, îi vom rambursa suma achitată din care scădem comisionul respectiv?

Mulţumesc,
Silvia

Deschis 0
Chestiuni legale Plati online Silvia Irimia 8 ani 5 raspuns 1695 vizualizari 0

Răspunsuri ( 5 )

    0
    2015-11-15T11:53:52+02:00

    Sunt aproape sigur că orice fel de condiționare sau reținere din retur este ilegală. Încearcă să negociezi cu procesatorul de plăți să-ți încaseze comisionul doar la livrare. Asta presupune ca plățile încasate să fie doar autorizate (blocate) inițial și marcate de voi ca fiind livrate în momentul efectiv al livrării.

    0
    2015-11-15T12:30:06+02:00

    De curiozitate, cu ce procesator de plati lucrati?

  1. Din cate stiu, aveti posibilitatea la procesator sa anulati tranzactia total sau partial, astfel suma nu apare incasata si nici nu veti plati comision.

    Discutati cu procesatorul, daca totusi el incaseaza comision pentru o tranzactie ce se anuleaza poate e cazul sa alegeti alt procesator.

    Daca dvs incasati avansul cu card si apoi returnati banii prin transfer bancar sau cash, atunci pierdeti comisionul aferent avansului.

    In alta ordine de idei, avansul reprezinta o comanda ferman pentru care voi porniti executia unui contract, se efectueaza tocmai pentru a fi sigur de lucrarea respectiva, de ce permiteti anularea comenzii? Consultati un jurist.

    0
    2015-11-15T17:38:25+02:00

    NU, cititi legea. Clientul nu are nici o legatura cu sistemul dvs de procesare a platii, si cu contractul pe care il aveti cu acesta.

  2. Vă mulţumesc tuturor pentru răspunsuri. Impresia noastră era că putem credita către client, din interfaţa mobilpay, numai tranzacţiile care nu au fost decontate. Însă verificând acum am observat ca opţiunea respectivă este disponibilă şi pentru tranzacţii mai vechi, deja decontate de procesator către noi. Astfel, situaţia se rezolvă. Mulţumesc încă o dată pentru ajutor.

Lasă un răspuns lui Paul

Browse