Comerciantii Shopify, vanzari record, de Black Friday 2022: 3,36 miliarde $
Shopify a anuntat ca editia din acest an a Black Friday (25 noiembrie 2022) a insemnat vanzari totale record, in valoare de 3,36 miliarde $, de la inceputul Black Friday in Noua Zealanda, pana la finalul evenimentului de reduceri online, din California. Adica in perioada 24 noiembrie (ora 11:00 UTC) – 26 noiembrie (ora 8:00 UTC).
Conform news.shopify.com, cifra record inseamna o crestere de 17% fata de Black Friday in 2021, pentru comerciantii care au magazine e-commerce construite pe platforma. Magazinele online care folosesc infrastructura Shopify au vandut produse si servicii in valoare de 3,5 milioane $, in minutul de aur (ora 12:01 pm EST). Tarile si orasele in care s-au achizitionat cele mai multe produse online au fost: SUA, Marea Britanie si Canada, respectiv Londra, New York si Los Angeles.
Principalele categorii de produse cautate, de Black Friday, au fost Imbracamintea, incaltamintea si accesoriile, Produse de infrumusetare si sanatate, Casa si gradina. Pretul mediu al cosului de cumparaturi digital a fost de 102,31 $. Din totalul cumparaturilor e-commerce facute de Black Friday, anul acesta, 15% au fost achizitii transfrontaliere. Si, fata de editia de Black Friday 2021, vanzarile platite cu un POS au crescut cu 27% YoY, la nivel global.
Comentariu ( 1 )
[…] crestere record (de 17% YoY) au inregistrat si comerciantii de pe platforma Shopify, care au avut vanzari totale de Black Friday in valoare de 3,36 miliarde $. In schimb, in Romania, editia din acest an a Black Friday – care a avut loc pe 11 noiembrie – […]