ASOS si New Look ofera cea mai buna experienta online. Zara, la polul opus (sondaj)
Un studiu recent (marca Chattermill) a descoperit ca magazinele online de Fashion care ofera cea mai buna experienta clientelara sunt ASOS and New Look, citim pe internetretailing.net. Pe ultimul loc in clasament s-a plasat Zara, care a avut cele mai mici scoruri.
Sondajul a analizat parerile a 152.000 de clienti care au cumparat produse de Fashion de la ASOS, H&M, New Look, Next si Zara si apoi au lasat un review pe platforma TrustPilot. ASOS.com a primit constant scoruri mari, in ultimul an, iar retailerul New Look este din ce in ce mai apreciat, dupa ce a trecut printr-o perioada de review-uri deloc pozitive.
Datele analizate de Chattermill indica faptul ca loialitatea clientelara este intr-un declin semnificativ, in inreaga industrie de Fashion, din cauza retururilor online (care au inceput sa fie taxate de branduri ca cele din Grupul Inditex), livrarilor cu probleme si nepotrivirile marimilor comandate cu cele ale clientilor. Zara primeste constant review-uri negative, din cauza procesului de retur al produselor si a procesului de returnare a banilor in conturile clientilor. In plus, brandul Inditex nu sta bine deloc nici la capitolul marimi la pantaloni, rochii si jeansi – care sunt cele mai returnate categorii de produse.
Leave a reply