Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Comerciantii europeni nu vor un buton de inversare a tranzactiilor online

17 organizatii europene de comert au publicat o scrisoare deschisa catre Uniunea Europeana, in care isi exprima nemultumirea, apropo de una dintre propunerile acestei organizatii. Conform ecommercenews.eu, UE a redactat recent o directiva referitoare la contractele financiare incheiate la distanta. Propunerea ar putea impune introducerea unui buton de retragere din tranzactie, pe care clientii e-commerce l-ar putea apasa dupa ce au dat o comanda, daca se razgandesc.

Iar cele 17 organizatii europene de comert spun ca ideea – care s-ar putea aplica tuturor produselor si serviciilor vandute pe Internet – este exagerata. „Cand se vor opri? Aceasta este o solutie la o problema non-existenta”, s-a intrebat Marlene ten Ham (Director Thuiswinkel.org, organizatia olandeza de comert care face parte din Ecommerce Europe), in textul scrisorii.

Momentan consumatorii europeni au dreptul sa se retraga dintr-o tranzactie facuta la distanta (telefonic sau or online) in 14 zile, fara a oferi un motiv. Daca noua propunere UE va fi adoptata, magazinele e-commerce vor fi nevoite sa incorporeze pe website-urile proprii doua butoane de retragere din tranzactie. Organizatiile de comert fac acum lobby, pentru a stopa aceasta initiativa si a pastra procesul de cumparare flexibil, in asa fel incat afacerile online sa aleaga cum informeaza consumatorii vizavi de acest proces de inversare a tranzactiei.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply