Cine asigura service-ul autorizat, magazinul online sau un furnizor tert?

Intrebare

Buna ziua

La ceasurile imnportate de noi ce nu au reprezentanta (sediu juridic, oficial) in Romania, cum se poate asigura service-ul de catre un magazin online ce le comercializeaza?

Este obligatia vanzatorului online sa aiba un contract cu un service de ceasuri? Sau a importatorului?
Daca fac eu importul pe aceste produse? Cum facem cu service-ul?

O lista cu furnizorii ce importa branduri de ceasuri in Romania unde pot gasi? Sunt ei pregatiti pentru a vinde online (liste, feed-uri, stoc si pret in timp cvasi-real)?

Multumesc frumos, 
Mihaela Vlad

Topic deschis 0
Chestiuni legale Contractele cu furnizorii Organizare magazin online Vlad Mihaela 3 ani 2 raspunsuri 55 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 2 )

  1. Nu exista o obligatie privind service-ul. Important e ca, clientul sa primeasca produsul inapoi. Nu conteaza ca il repari tu, furnizorul, sau il schimbi. Liste cu furnizorii gasesti la cei care importa deja. Poti sa ii suni sa le ceri. Toti sunt pregatiti pentru vanzare, insa pe online o sa faci tu vanzarea, unii ofera feed uri altii nu.

  2. in relatia cu clientul vanzatorul ofera garantia de conformitate de 2 ani. In relatia cu producatorul te descurci. Daca nu are distribuitor autorizat in Ro care la randul lui are un service agreat de producator cauta sa devii tu.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.