Chinezii de la DHgate.com vor sa elimine falsurile
DHgate.com vrea sa identifice si sa elimine produsele false de pe site, pentru a se asigura ca 2016 va fi anul „increderii si sigurantei”, aflam de pe b2becommerceworld.com. DHgate.com a fost fondat in 2004 de Diane Wang si este un site de e-commerce business-to-business (B2B) care vinde angro si care ofera 25 de milioane de produse de la 1,2 milioane de producatori.
Compania are in vedere imbunatatirea increderii in piata B2B chineza si a imaginii globale a brand-ului, cresterea numarului de comenzi si reducerea numarului de plangeri, retururi si produse frauduloase. DHgate.com isi propune: sa colaboreze cu institutii de asigurare, pentru ca vanzatorii si cumparatorii sa nu se mai teama de pierderea pe drum a pachetelor; sa amendeze vanzatorii ale caror descrieri de produse nu se potrivesc cu produsele listate online/primite de cumparatori; sa acorde rating mare doar vanzatorilor care stau logati online cat mai mult timp (pentru a putea, astfel, raspunde cat mai prompt intrebarilor cumparatorilor); sa penalizeze vanzatorii care posteaza online numere false de expeditie.
In cadrul initativei „2016, anul increderii si sigurantei”, DHgate.com a folosit tehnologie creata de Austreme (o companie australiana care ofera servicii de securitate online), prin care se inregistreaza si se monitorizeaza descrierile produselor comercializate online, pozele acestora, pretul, istoria tranzactiilor si acreditarile primite. „Analizam informatiile si eliminam produsele false pe care le descoperim. Cu solutia de monitorizare a continutului de la Austreme, suntem acum capabili sa descoperim imitatiile mai rapid si mai usor”, a explicat Wang Ying, senior manager al Departmentului de Incredere si Securitate al DHgate. Compania chineza a refuzat sa dezvaluie pretul platit pe software-ul de detectie marca Austreme.
Leave a reply