China: starea e-commerce-ului, in 2017 (raport)
Platile online (prin PayPal sau Amazon Payments, de exemplu) sunt preferate de 80% dintre cumparatorii online chinezi, descoperim din „Ecommerce Report China 2018” (facut public de ecommercewiki.org). Alte informatii relevante din raport:
- China are cea mai mare populatie de pe glob – 1,4 miliarde de persoane, 48,51% avand intre 25 si 54 de ani
- 55,7% din populatie utilizeaza Internetul, procent care se estimeaza ca va atinge 56% in 2018
- din totalul populatiei online, 12,4% au facut cumparaturi online in 2017 (adica 533 de milioane de chinezi)
- cel mai des cumparate online sunt produsele de uz zilnic (47,3%), urmate de haine si incaltaminte (46,5%) si computere si accesorii (41,3%)
- Alibaba domina piata magazinelor online chinezesti (58,2% din piata)
- JD.com este cel mai mare jucator in domeniul mobile shopping (50,2% din piata)
- China este tara in care 64% din populatie prefera platile mobile – cel mai mare procent din lume
- China importa bunuri in valoare de 131 miliarde $ din Coreea de Sud si de 128 miliarde $ din SUA
- platile online (prin PayPal sau Amazon Payments, de exemplu) sunt preferate de 80% dintre e-shopperi
- 88% dintre chinezi cauta magazine online care ofera livrare gratuita
- 90% spun ca ar cumpara si mai des pe Internet daca ar avea mai multe optiuni legate de livrare
-
majoritatea chinezilor cumpara din propria tara (57%), iar 35% cumpara si din China, si din alte tari
- transfrontalier se cumpara de 3 – 4 ori/an (33,6%)
- consumatorii vor livrare a comenzilor transfrontaliere in mai putin de 7 zile (43,5%)
- 67% dintre chinezi lasa comentarii pe site-ul de unde au cumparat
Pentru a compara situatia cu cea din raportul anterior, cititi si starea e-commerce-ului in China, in 2016.
Leave a reply