Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Facebook Groups = o sursa de clienti implicati pentru afacerile online

La inceputul lui 2018, Facebook si-a modificat algoritmul, promovand mai mult postarile de la rude si prieteni, in defavoarea celor ale brand-urilor si companiilor. Acestea din urma ori au investit mai mult in postari promovate, ori au ajuns la publicul-tinta construindu-si un Facebook Group, citim pe marketingland.com.

Avantajele?

  • companiile reusesc sa-si inteleaga clientii si potentialii clienti, afla imediat ce isi doresc acestia la nivel de produse, articole, informatii, oferte (si pot crea continut care va functiona garantat)
  • numarul membrilor creste usor, actualii clienti invitandu-si prietenii, colegii si rudele sa faca parte din comunitate
  • comunitatea beneficiaza de zeci/sute de postari/zi, cu mii de reactii si comentarii, din care brand-ul poate extrage idei de articole si insight-uri pretioase (cifrele le indica administratorilor cand e engagement-ul mai mare pe grup si asa pot posta un live video fix atunci, de exemplu)
  • membrii grupului care nu sunt clientii companiei pot promova brand-ul in randul cunoscutilor care nu fac parte din grup, ceea ce poate rezulta in clienti noi

Raspunde la aceasta intrebare