Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Facebook Groups = o sursa de clienti implicati pentru afacerile online

La inceputul lui 2018, Facebook si-a modificat algoritmul, promovand mai mult postarile de la rude si prieteni, in defavoarea celor ale brand-urilor si companiilor. Acestea din urma ori au investit mai mult in postari promovate, ori au ajuns la publicul-tinta construindu-si un Facebook Group, citim pe marketingland.com.

Avantajele?

  • companiile reusesc sa-si inteleaga clientii si potentialii clienti, afla imediat ce isi doresc acestia la nivel de produse, articole, informatii, oferte (si pot crea continut care va functiona garantat)
  • numarul membrilor creste usor, actualii clienti invitandu-si prietenii, colegii si rudele sa faca parte din comunitate
  • comunitatea beneficiaza de zeci/sute de postari/zi, cu mii de reactii si comentarii, din care brand-ul poate extrage idei de articole si insight-uri pretioase (cifrele le indica administratorilor cand e engagement-ul mai mare pe grup si asa pot posta un live video fix atunci, de exemplu)
  • membrii grupului care nu sunt clientii companiei pot promova brand-ul in randul cunoscutilor care nu fac parte din grup, ceea ce poate rezulta in clienti noi

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply