Facebook Groups = o sursa de clienti implicati pentru afacerile online
La inceputul lui 2018, Facebook si-a modificat algoritmul, promovand mai mult postarile de la rude si prieteni, in defavoarea celor ale brand-urilor si companiilor. Acestea din urma ori au investit mai mult in postari promovate, ori au ajuns la publicul-tinta construindu-si un Facebook Group, citim pe marketingland.com.
Avantajele?
- companiile reusesc sa-si inteleaga clientii si potentialii clienti, afla imediat ce isi doresc acestia la nivel de produse, articole, informatii, oferte (si pot crea continut care va functiona garantat)
- numarul membrilor creste usor, actualii clienti invitandu-si prietenii, colegii si rudele sa faca parte din comunitate
- comunitatea beneficiaza de zeci/sute de postari/zi, cu mii de reactii si comentarii, din care brand-ul poate extrage idei de articole si insight-uri pretioase (cifrele le indica administratorilor cand e engagement-ul mai mare pe grup si asa pot posta un live video fix atunci, de exemplu)
- membrii grupului care nu sunt clientii companiei pot promova brand-ul in randul cunoscutilor care nu fac parte din grup, ceea ce poate rezulta in clienti noi
Leave a reply