Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Facebook Groups = o sursa de clienti implicati pentru afacerile online

La inceputul lui 2018, Facebook si-a modificat algoritmul, promovand mai mult postarile de la rude si prieteni, in defavoarea celor ale brand-urilor si companiilor. Acestea din urma ori au investit mai mult in postari promovate, ori au ajuns la publicul-tinta construindu-si un Facebook Group, citim pe marketingland.com.

Avantajele?

  • companiile reusesc sa-si inteleaga clientii si potentialii clienti, afla imediat ce isi doresc acestia la nivel de produse, articole, informatii, oferte (si pot crea continut care va functiona garantat)
  • numarul membrilor creste usor, actualii clienti invitandu-si prietenii, colegii si rudele sa faca parte din comunitate
  • comunitatea beneficiaza de zeci/sute de postari/zi, cu mii de reactii si comentarii, din care brand-ul poate extrage idei de articole si insight-uri pretioase (cifrele le indica administratorilor cand e engagement-ul mai mare pe grup si asa pot posta un live video fix atunci, de exemplu)
  • membrii grupului care nu sunt clientii companiei pot promova brand-ul in randul cunoscutilor care nu fac parte din grup, ceea ce poate rezulta in clienti noi

Leave a reply