Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

CEL.ro si-a deschis marketplace

cel.ro_marketplace

CEL.ro a lansat o platforma de tip marketplace, in martie 2018, anunta magazinul online gestionat de compania Corsar Online, intr-un comunicat de presa. Acum, utilizatorii pot cumpara de pe CEL.ro produse vandute de parti terte, comanda fiind preluata de site, iar produsul – livrat de magazinul partener. Pe marketplace.cel.ro, magazinelor online/offline, importatorii si producatorii pot vinde produsele proprii, iar CEL.ro estimeaza ca marketplace-ul va genera 25% din totalul vanzarilor, in prima jumatate a anului 2018. Site-ul are peste 2 milioane de vizitatori unici, iar in platforma, pana in prezent, sunt inscrisi 200 de furnizori si listate peste 70.000 de produse.

Tiberiu Pop cel.ro

„A fost un efort sustinut al echipei noastre, fiind un proiect prin care intentionam sa crestem business-ul, dar in acelasi timp vrem sa contribuim si la dezvoltarea comertului din Romania. Ne dorim sa oferim sustinere si pentru alte segmente din retail-ul romanesc si concomitent sa pastram standardul de incredere al clientilor nostri”, transmite Tiberiu Pop legat de noua platforma (foto, CEO CEL.ro).

Marketplace-ul companiei va include, pe langa categoriile existente deja in site (de exemplu, electronice, electrocasnice, ingrijire personala), si noi categorii de produse (fashion, home&deco, bricolaj si accesorii). In 2017, magazinul online a ajuns la o cifra de afaceri de 59 de milioane € si 2,7 milioane de comenzi procesate. Vizitele pe mobile au crescut cu 50% fata de anul precedent si ajung la 58% din totalul vizitelor pe site.

Printre principalele avantaje pe care le vor avea partenerii inregistrati in marketplace sunt:

  • accesul imediat la un numar mult mai mare de potentiali cumparatori (fara investitii suplimentare in marketing, programare sau logistica)
  • lipsa unor costuri fixe, partenerul platind doar un comision atunci cand un client face o achizitie
  • este mult mai ieftin sa vinzi produse prin intermediul unui marketplace decat sa-ti administrezi propriul site
  • daca deja ai unul, marketplace-ul este un excelent canal de vanzari suplimentare, care iti poate aduce si trafic pe site-ul tau, prin branding-ul creat de expunerea produselor, existand clienti care vor cauta site-ul si vor cumpara direct
  • asocierea cu un brand deja consacrat, cu o foarte buna recunoastere in piata
  • expunerea gratuita ale produselor vandute de partener si cresterea notorietatii brandului partener
  • partenerul poate beneficia si de expertiza in marketing online dobandita de CEL.ro in cei 14 ani de activitate si astfel isi va reduce costurile, administrand mult mai eficient bugetul de marketing

Comentariu ( 1 )

  1. […] Lansat la inceputul lui 2018, CEL.ro Marketplace a ajuns la 1.800 de parteneri inregistrati si peste 1 milion de produse listate, iar in ultimul an vanzarile au crescut cu peste 500% (pana la 15.000 comenzi/luna, in valoare de 2 milioane €). In ultimul an, compania a investit peste 500.000 € in tehnologie si dezvoltarea platformei, oferind  functionalitati noi, care au dus la o dublare a vanzarilor in ultimele luni. In 2019, retailerul online isi propune sa inregistreze inca 3.000 de noi comercianti, care sa aduca peste 2 milioane de produse, in acest sens concentrandu-si eforturile pe procese, fluxuri si automatizari suplimentare, ajutandu-i pe parteneri sa vanda mai mult. […]

Leave a reply