Ce strategie de pozitionare a categoriilor de produse sa folosesc?

Intrebare

Bună ziua,
Am un magazin online cu produse destinate copiilor, am început optimizarea SEO sens în care apreciez că este necesară implementarea unei strategii de poziționare pentru categorii și home page.
Din câte am citit sunt mai multe strategii care pot fi implementate
Cine mă poate ajuta cu sfaturi despre ce strategie apreciați că ar trebui implementată având în vedere obiectul de activitate al site-ului.
Mulțumesc,
Laura

Topic deschis 0
SEO Oancea Laura 2 ani 6 raspunsuri 28 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 6 )

  1. Magazinul se construieste dupa expresiile pe care le avem din studiul cuvintelor cheie.
    Sa zicem ca descoperim expresia de interes “pijamale roz” – care e pagina pe care o dedicam acestei expresii?
    Mereu trebuie sa ne gandim unde o sa avem pagina/paginile pentru expresiile de interes. O lasam pe un filtru sau alocam o pagina de categorie? Se pot optimiza?
    E relativ simplu.

  2. OK, dar din câte am înțeles trebuie să adopt o strategie pe care să „defilez”:
    1. să adopt o poziționare împotriva competiției – ex. suntem la fel de buni ca și competitorii dar noi ne străduim să fim și mai buni;
    2. o poziționare către consumatori – ex. părinți care nu au timp să meargă la cumpărături;
    sau
    3. o poziționare a beneficiilor – ex. la noi găsiți la orice oră o echipă care vă ajută în găsirea cadoului căutat, empatie ți rapiditate.

  3. La 2-3 saptamani sau chiar mai des tot apar studii ce anunta revolutionarea comertului electronic, motiv pentru care proprietarii de magazine incearca sa investeasca in testarea lor.
    Cu siguranta unele sunt utile.
    Marea problema e: magazinul e ok pentru motoarele de cautare?
    E suficient sa instalezi autentificarile pentru bing si google webmaster tools ca sa vezi cate erori exista deja.
    Dupa atatia ani, inca nu am inteles de ce nu se rezolva mai intai aceste probleme critice. Spera cumva proprietarii de magazine ca prin “implementarile revolutionare” sa compenseze “prejudiciul” adus de ignorarea acelor erori?
    Am avut un client care implementase inclusiv foto fata/spate a hainelor atunci cand erai cu mouse pe ea, cu costurile corespunzatoare. Din pacate nu s-a gandit cum ajung clientii pe magazin ca sa vada acele implementari.

  4. OK. Iarăși m-ai certat, dar cred că ai dreptate. Voi mai studia acest aspect și voi încerca să repar acele ” erori”.
    Merci

  5. M-am uitat în spate la ce critici ai mai adus site-ului și la ultimele observații, am încercat să mai îmbunătățesc câte ceva, dar platforma shopmania este limitată.
    M-am uitat pe net și am mai cerut păreri cu privire la wordpress, ce părere ai?

  6. Desi nu am avut onoarea, cu siguranta ca si shopmania poate oferi contra cost noi facilitati.
    Similar se intampla si cu wp + module de comert electronic sau alte platforme gratuite: sunt ok pana la un anume punct, problema se pune atunci cand doresti performanta.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.