Ce spun cele mai noi studii despre utilizatorii YouTube?
Cand ne gandim la „utilizatorul tipic de YouTube”, ne imaginam un barbat tanar (apartinand Generatiei Y), scrie thinkwithgoogle.com. Google a adunat laolalta cele mai comune mituri despre utilizatorii YouTube si le-a analizat folosind cifre concrete.
MIT – Doar tinerii iubesc Youtube-ul
REALITATE – Pe YouTube stau din ce in ce mai mult timp si oamenii mai in varsta:
- in 2015 – 2016, timpul petrecut pe YouTube a crescut de peste 2 ori in randul adultilor de peste 18 ani (studiu Nielsen, din aprilie 2016)
- in 2015 – 2016, timpul petrecut pe YouTube a crescut de aproape 3 ori in randul adultilor de peste 55 de ani (studiu Nielsen, din aprilie 2016)
- in 2015 – 2016, timpul petrecut pe YouTube a crescut cu 40% mai repede in randul adultilor de peste 35 de ani decat in randul adultilor, in general (studiu Nielsen, din aprilie 2016)
- in 2015 – 2016, timpul petrecut pe YouTube a crescut cu 80% mai repede in randul adultilor de peste 55 de ani decat in randul adultilor, in general (studiu Nielsen, din aprilie 2016)
- lunar, YouTube ajunge la 95% dintre adultii online de peste 35 de ani (studiu comScore, din octombrie 2016)
- lunar, YouTube ajunge la 95% dintre adultii online de peste 55 de ani (studiu comScore, din octombrie 2016)
MIT – Utilizatorul tipic de YouTube e un barbat tanar si singur.
REALITATE – Utilizatorul tipic de YouTube poate fi femeie sau barbat si are mai degraba studii superioare si o familie:
- 50% din publicul YouTube este format din femei (studiu Nielsen, din aprilie 2016)
- comparativ cu populatia generala, utilizatorii YouTube sunt mai predispusi sa aiba studii superioare (studiu Nielsen, din aprilie 2016)
- comparativ cu non-utilizatorii YouTube, utilizatorii sunt mai predispusi sa aiba copii (studiu Google, din iulie 2016)
Leave a reply