In 2017, Amazon poate deveni un nume pe piata de advertising
Anul viitor, Amazon ar putea deveni un jucator puternic pe piata de publicitate, odata cu platforma Amazon Publisher Services (APS), citim pe econsultancy.com. Primele doua produse lansate sub umbrela APS sunt Transparent Ad Marketplace si Shopping Insights Service.
Cel dintai se refera la imbunatatirea experientei utilizatorului prin serviciul cloud care ofera header bidding (advance bidding/pre-bidding), care maximizeaza veniturile din reclame: toate ofertele sunt facute in acelasi timp, astfel se permite un acces democratic la spatiul oferit de publicatii. Al doilea le permite oamenilor din publicitate sa aiba acces la baza de date cu clientii Amazon si sa obtina astfel informatii despre modul in care fac cumparaturi. Time Inc. a testat deja cel din urmă serviciu si a descoperit ca site-ul lor, RealSimple.com, este popular printre tinerele mame interesate de cumpararea de produse pentru copii.
Amazon face parte din ecosistemul de advertising de ceva vreme, mai scrie sursa amintita, prin intermediul subsidiarei A9.com: fondata in 2003, aceasta dezvolta tehnologie de cautare si publicitate. A9.com are sediul in Palo Alto (California) si are echipe in Bengaluru (India), Beijing (China), Dublin (Irlanda), Iasi (Romania), Munchen (Germania) si Tokyo (Japonia).
Leave a reply