Ce lucruri ar trebui instalate in Google Analytics in afara de contorizorul de trafic

Intrebare

Cam ce lucruri ar trebui instalate in Analytics in afara de contorizorul de trafic ? Cam care sunt preturile de instalare pentru ele ? Va Multumesc

Topic deschis 0
Web analytics basics Dragos Ivanov 6 years 1 raspunsuri 14 vizualizari Junior 0

raspunsuri ( 1 )

  1. Faptul ca ai instalat codul de google analytics pe site si ai acces la cateva sute de rapoarte nu inseamna prea mult. Chiar si pe acelea trebuie sa stii sa le interpretezi, sa stii de ce nu e musai sa te uiti intotdeauna la bounce rate si de ce nu este acesta un indicator de performanta foarte util. Trebuie sa stii sa legi obiectivele de business (KPI-uri, key performance indicators) de rapoartele si indicatorii pe care ti le poate livra google analytics sau alt program de acest tip.

    Ce ar trebui sa faci, si in ce ordine:
    – sa instalezi codul de google analytics
    – sa legi contul de analytics de cel de la webmaster tools, pt seo
    – sa legi contul de analytics de cel de la adwords, sa ai aceeasi moneda si intr-un cont si in celalalt, sa poti compara cifrele (venituri – cheltuieli)
    – sa folosesti google url builder pentru orice campanie de marketing externa, si eventurile pentru orice campanie de marketing interna (sau search based)
    – sa folosesti sitesearch in google analytics, sa-ti monitorizeze cautarile interne de produse din cautarea ta interna
    – sa instalezi codul de ecommerce tracking
    – sa stii sa folosesti segmente si rapoarte custom
    – sa incepi sa inveti ce inseamna multi-channel marketing si cum se interpreteaza rapoartele respective in google analytics
    – sa citesti in permanenta bloguri specializate si sa fii la curent cu noutatile pe care le anunta google analytics pe blogul oficial

    Si mai ai de vazut o prezentare pe care am sustinut-o la CNEC 2012 – Conferintele Nationale de E-Commerce 2012:

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.