Ce landing page sa aleg in campaniile de remarketing?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Bun gasit tuturor,

Sunt business partner intr-un concept hibrid (magazin online si showroom) care comercializeaza bijuterii din aur fabricate in Romania sub brand propriu. Suntem inca la inceput de drum (primul an de functionare) si ne promovam in online prin PPC & Adwords, Newslettere, Social Media content si in offline, prin diferite activari pe care le facem in parteneriat cu firme locale.

Recent ne-am confruntat cu urmatoarea situatie: cum sa ne atragem cat mai bine userii prin campaniile de remarketing in asa fel incat sa converteasca? Prin urmare, intrebarea noastra este: ce landing page sa alegem pentru campaniile de remarketing – cosul de cumparaturi sau pagina de produse?

Logic ar fi sa directionam userii catre cosul de cumparaturi, dar nu vrem sa fim perceputi ca agresivi si sa ne creasca bounce rate-ul foarte tare. In plus, ne gandim ca unii dintre userii care nu au convertit acum, vor reveni mai tarziu daca experienta din site este una placuta si nu atat de intruziva.

Va rog frumos sa ne spuneti ce ne-ati recomanda in aceasta situatie?

Rezolvat 0
Landing Pages Optimizarea conversiilor PPC & Adwords Simona 6 ani 9 raspuns 2070 vizualizari 0

Răspunsuri ( 9 )

  1. Hello, in primul rand cand zici PPC te referi si la altceva in afara de Adwords?

    Sunt mai multe tipuri de remarketing: general, dinamic, pe cos, incentive *cupoane, reduceri etc.) si altele.

    In general remarketingul cel mai bun este cel dinamic – cu feed-uri de produse, astfel sa ii aduci inapoi pe cei care au vazut/adaugat produse in cos si nu au finalizat procesul de cumparare. Asta poti face tu (sau echipa de marketing/agentia) atat in Adwords, cat si in Facebook Ads, sau prin alte palatforme care fac treaba asta: Criteo, Retargeting, RTB etc.

    De asemenea, mai poti face ad-uri de remarketing cu vouchere de reducere pentru cei care au vizitat anumite pagini sau au vazut/adaugat in cos anumite produse.

    Si da, trebuie tinut cont si de setarile campaniei astfel incat rezultatele sa fie pe masura.

      0
      2019-03-03T19:08:34+02:00

      Hello Alex,

      Multumesc frumos pentru raspuns. Prin campaniile de remarketing ma refer si la cele din Facebook si la cele din Google. Obiectivul este clar de conversie, dar inca nu avem date suficiente sa ne dam seama daca remarketing dinamic cu link catre pagina de produs este cel mai potrivit pentru noi sau un banner static care sa ii trimita pe useri in shop. Nu vrem sa fim foarte agresivi si sa ne crestem bounce rate-ul.

  2. Cum spune colegul Alex, solutile sunt diferite, eu as puncta:
    – rmk de feed cu mesaj tip „produsul este inca disponibil, ultimele bucati in stoc, etc”
    – rmk de cos, in general recomand cu incentivare, mesaj tip „produsul tau favorit te asteapta in cos, acum ai livrare gratuita, etc ”
    – rmk cu LP in general la oferte punctuale, gen martisor.

    Ar mai fi variante, depinde cat de adanca este sau iti doresti segmentarea, de ex, cei care au vizitat un anume produs dar nu au cumparat ii poti rmk cu produse similare. Sau daca nu mai este in stoc, idem, produse similare, etc.

    Cel mai bun răspuns
      0
      2019-03-03T19:14:19+02:00

      Buna Serban,

      Ne recomanzi remarketing dinamic in aceasta situatie, cu link catre pagina de produs sau banner static catre shop? Spre ce e mai bine sa-i directionam pe useri in momentul de fata? Suntem inca la inceput de drum si nu vreau sa-i speriem pe useri. Avem clienti care au luat decizia de achizitie si dupa 30 de zile si avem clienti care revin si cumpara a 3-a sau a 4-a bijuterie datorita calitatii si faptului ca nu suntem pushy. Exact asta am urmarit, sub nicio forma sa nu fim perceputi ca agresivi de cliente / clienti si nici sa nu avem o comunicare tipica cu mesaje de tipul „oferta limitata”; „expira in … „. Tone-of-voice-ul nostru este unul autentic si tocmai de aceea probabil crestem mai lent. Ce ne recomanzi, te rog?

    0
    2019-03-01T10:56:08+02:00

    Ca si potential cumparator as prefera o remark.cu pagina de produse. Poate chiar produse diferite fata de ce am vazut dar din aceeasi categorie.

    0
    2019-03-04T12:41:45+02:00

    Degeaba faci landing page pe cos, omul iti va iesi in secunda 2. Eu asa as face. Pagina de landing se face pe produs. Referitor la tipul de campanie RMKT,numai prin testare vei afla ce merge mai bine. Sfatul meu este sa puneti niste bani la bataie si sa faceti practica. Multe intrebari/nelamuriri se pot rezolva facand efectiv

Lasă un răspuns