Ce este important in SEO onpage?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Salut!

Ce este cel mai important pentru seo? H1, h2,…h6, titlul, descriere, meta descriere, repetarea cuvintelor chirie, etc. Care din titluri? Cel din meta title? Cum asezam corect expresia “cuvant cheie” intr-un bloc de text?

Voi cum faceti cand pregatiti site-ul, magazinul vostru online pentru a fi indexat cat mai bine de motorul de cautare Google?

Deschis 0
SEO Rares Savu 2 luni 17 raspuns 500 vizualizari 0

Răspunsuri ( 17 )

  1. Buna Rares,

    Primul si primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa faci un research de cuvinte cheie ca sa vezi ce expresie ar fi cea mai potrivita si mai profitabila pentru tine. Poti face asta folosind Google Keyword Planner.

    Stiu din proprie experienta faptul ca diversele colaborari cu diversii specialisti in “optimizare SEO” incep cu intrebarea: “pe ce cuvinte vrei sa fie?” in Obor style :D.

    Am vrut doar sa specific acest lucru, mai departe o sa las adevaratii specialisti sa explice, ca sa nu omit ceva sau sa vorbesc prostii.
    As putea totusi sa iti recomand un ghid extrem de bun creat de cei de la MOZ.com —> https://moz.com/beginners-guide-to-seo
    Un alt ghid video foarte bun creat de ahrfs —> https://www.youtube.com/watch?v=ZWiNz-7gZ24
    Si un alt ghid folositor de la backlinko —> https://backlinko.com/on-page-seo

    Multa bafta!
    Marian

  2. Salutare,

    Cand vine vorba de SEO pentru pagina de produs conteaza tot ce ai spus 🙂

    Da, trebuie sa ai cuvinte cheie in meta titlu, in h1, poti sa ai cuvinte cheie sinonime si semantice in h2..si mai ales in descrierile de produs.

    In meta descriere foloseste mesaje de call to action pentru a obtine un CTR bun in rezultatele google.

    La descriei sa vorbesti mult de avantaje si beneficii, foloseste imagini optimizate cu numele + dimensiunea mica in kb pentru a obtine o incarcare rapida.

    Acolo poti mentiona ceva si despre brand-ul produselor pe care il vinzi.

    Foloseste video la produs si vezi daca poti genera sitemal.xml atat pentru video cat si pentru imagini.

    Vezi cum poti face legatura cu restul produselor complementare 😉

    Vezi si aici cateva info daca doresti https://www.gomag.ro/blog/seo-pentru-magazinul-tau/

    • Salut, Cosmin

      Multumesc pentru rapuns. Momentan eu fac meta-descrieri si meta-tiltu manual. Iau fiecare produs in parte si fac o metadescriere care sa reflecte descrierea produsului. Desi am vazut diverse module care genereaza automat metadescrieri, acele module nu fac decat sa ia o parte din descriere in lungime de X caractere si sa o ataseze in metadescriere.

      Multumesc inca o data pentru comentariu.

  3. Salutare, am mai folosit si mai devreme un comment folosind termenul acesta de SEO “Sfântul Graal” al unui website. SEO asta e ca o arta care nu se mai termina si tot timpul poti sa adaugi ceva la ea. Inainte sa primesti o multime de oferte si promisiuni desarte ca vei ajunge in topuri pe google search citeste mai intai ce spune insusi “dumnezeul” site-urilor, doar acolo vor toate. https://support.google.com/webmasters/answer/3529
    Bafta si mare atentie!

    • Salut, Eugen

      Sunt de acord ca trebuie continuu facut seo, in special prin faptul ca se schimba destul de des, in ultima perioada, algoritmul.

      PS: Acel link nu duce nicaieri.

  4. Salut,

    Ce este cel mai important pentru seo? H1, h2,…h6, titlul, descriere, meta descriere, repetarea cuvintelor chirie, etc. Care din titluri? Cel din meta title?

    Răspunsul la întrebările tale poate fi găsit căutând la Google “Ranking Factos”. O să ai mai multe resurse din care să te lămurești de importanța lucrurilor.

    Ca observații:
    – H1-n conteaza ca dimensiune de font, nu neapărat ca structură în document. Adică dacă pui titlurile cu formă mare, dar fără h1, e cam același lucru;
    – Meta Descrierile contează la rata de click, nu la poziționare mai sus sau jos;
    – Repetarea cuvintelor e irelevantă; contează să scrii articol de calitate, și pentru asta vei folosi de câteva ori cuvântul în mod natural, ca subiect de propoziție; dar dacă repeți ca scop vei scrie probabil articole de slabă calitate;
    – Meta titlul e cel mai important element on page.

    • Salut, Olivian

      Am observat ca repetarea cuvintelor cheie este posbil sa aiba un rezultat excat invers. La modul de a fi penalizat de google daca folosesti in exces acelasi cuvant cheie pe aceeasi zona.

  5. Salut,

    Nu exista ceva cel mai important pentru SEO si restul nu trebuie facute.

    Meta titlul si meta descrierea produsului trebuie sa exprime exact ceea ce cauta utilizatorul. Automat trebuie incluse cuvinte cheie in titlu si descriere, dar sa fie formulate sub o forma umana, nu doar insiruire de cuvinte cheie si la final fraza: cumpara acum!

    Pagina de produs trebuie sa contina in afara de meta titlu si meta descriere, detalii suficiente despre produs(descriere produsului, avantaje, clip video, poze detaliate cu produsul, posibilitatea de a intreba rapid un consultanta mai multe detalii, etc.)

    Inainte sa creezi o pagina de produs, gandeste-te la tine cand intri pe un site sau o pagina de produs, ce te face sa cumperi de pe acel site? Ti-a placut cum este prezentat produsul respectiv? Cand iti analizezi competitia, inspira-te de la ei dar nu le copia strategia. Dezvolta ceva diferit.

    Succes.

    • Salut, Bogdan

      Multumesc pentru raspuns. Din cate stiu eu, metadescrierile trebuie sa fie intr-un fel sinonime cu descrierea. Am citit pe un link google ca trebuie sa fie ceva de genul “alternativa” care este sinonima cu descrierea. In cazul in care clientul cauta pe google pution diferit decat ai facut descrirerea, google sa ii poata oferi din metadescriere “alternativa”, iar in acest fel sa poti “agata” si clientii care cauta exact match si “alternativa”

  6. Intrebarile sunt prea generice, cunoscandu-se faptul ca google aplica reguli diferite si in functie de tara.
    In acest sens, ca sa putem raspunde mai exact:
    E deja indexat?
    Daca e, cate linkuri are spre el si din ce surse?
    In ce limba e site?
    Pe ce platforma?
    Ce vechime are?
    A fost si alt continut inainte?

    • Salut, Sorin

      O intrebare as avea. De ce este importanta platforma in ce priveste SEO? Are google preferinte in functie de platforma?

      Am vazut ca pe ultima actualizare google se pune accent inclusiv pe vechimea domeniului.
      In ce priveste tara, as putea spune ca preturile pentru promovarea pe ads este diferita in functie de tari. Am facut promovare pentru o comapnie din uk si ,intr-adevar, sunt cu totul alte preturi pentru cpc si targetare pe clienti potentiali.

      • Simplu: pentru unele platforme nu gasesti module/pluginuri pentru seo, nici macar cu plata, uneori nici programatori si efectiv proprietarii “raman cu ochii in soare” mai ales cei ce au deja un magazin cu vechime, maricel si abia acum au auzit de seo. Dupa atata timp le e greu sa schimbe platforma.

  7. Cele mai importante elemente: titlul, continutul si linkurile interne (inbound/outbound).
    Cel mai desconsiderat element seo al unei pagini: imaginile 🙂 Cum spunea un coleg mai sus, invata sa ti optimizezi imaginile si aranjeaza le cu grija.

    • Salut, Cristian

      Eu fac inclusiv sitemap pentru imagini. Nu stiu daca este cel mai important, dar este bine ca avem cat mai multe idei despre seo.

      Din punctul meu de vedere nimeni nu greseste, ci avem modalitati diferite de a vedea realitatea. Si asta face ca impreuna sa facem o echipa minunata prin cunostinte impartasite.

  8. – daca ajungi sa folosesti h6 in seo inseamna ca e probabil sa ai o problema de structura.
    – apoi, o indexare cat mai buna nu este echivalenta cu o pozitionare cat mai buna in rezultatele google.
    – si nu in ultimul rand.. cand ai un site in care spui ca oferi servicii seo.. e lipsa de respect (pentru forum si pentru clientii tai – daca ai asa ceva) sa pui intrebari din astea inutile doar in speranta obtinerii unui link.
    sau poate chiar nu te pricepi la seo si atunci clientii ar trebui sa se fereasca de tine.
    oricum, e de rau pentru tine.

    • Salut, Mihai

      Nu cred ca ne cunoastem. Stii ce m-am hotarat incepand de acum? Sa nu mai las pe nimeni sa faca misto de ceea ce spun eu.
      Stii de ce? Pentru ca in primul rand nu stiu cine esti. Si nici tu nu stii cine sunt.
      In perioada 1992-1996 eu faceam programare. Tu nu stiu cu ce te ocupai. Vad ca ai doua domenii despre nimic.

      Daca vei cauta pe google:
      – mentenata magazin online – sunt pe pagina 3;
      – mentenenata prestashop – sunt al doilea pe a doua pagina.
      Am fost pe prima pagina, insa avand in vedere ca am foarte mult de lucru nu am avut timp sa ma ocup de site-ul meu. Ce te iei de mine, chiar nu stiu.
      In 2003 am facut primul curs de marketing online, adica seo. Cu profesori din Austria si schimb de experienta, printr-o deplasare in Viena. Tu cu ce te ocupai prin 2003? Da, 2003, nu am gresit anul. Daca insisti iti atasez si diploma daca stii germana.

      Si o intrebare pentru tine.
      Daca am 2 magazine online create in aceeasi zi, cu acelasi continut, iar intr-unul am doar titlu si h1 conform schema.org, iar in celalalt am si h2, si h3, si h4…h6 care este mai sus ridicat de google?

      PS: am deschis aceasta discutie pentru ca si cei care nu au idee despre ce se intampla in seo sa citeasca si sa le fie de folos. Eu sunt genul care dau si informatii gratuit pe forumuri.

Lasă un răspuns