Carrefour a listat 200 de categorii de produse pe Trendyol

Trendyol anunta, intr-un comunicat de presa, integrarea Carrefour pe platforma, pentru a oferi clientilor din intreaga tara acces la produsele retailerului direct prin aplicatie, indiferent de locatia magazinului fizic.
Trendyol include acum o selectie de mii de produse Carrefour, disponibile pentru comanda online, din peste 200 de categorii de produse: detergenti, produse pentru copii si bebelusi, cafea, articole de beauty si ingrijire personala, produse pentru curatenia locuintei, articole pentru animale de companie, jucarii si electrocasnice mici. Selectia va fi extinsa in curand, incluzand categorii precum electronice pentru casa, de larg consum si articole pentru gradina.
„Parteneriatul cu Carrefour reprezinta un pas important in consolidarea marketplace-ului Trendyol pe plan local. Romania este o piata-cheie de crestere pentru noi, iar aceasta colaborare ne ajuta sa ne extindem oferta de cumparaturi de zi cu zi, oferind acces rapid si convenabil la produse, la aceleasi preturi ca in magazine. Carrefour este unul dintre cei mai importanti retaileri din tara si suntem incantati sa facem produsele sale mai accesibile prin intermediul platformei noastre”, transmite Irem Yılandil (Head of International Expansion, Trendyol).
„Acest parteneriat reprezinta un pas important in consolidarea strategiei noastre omnichannel si in diversificarea canalelor de vanzare. Ca lider in segmentul e-grocery, ne asumam responsabilitatea de a inova constant si de a raspunde nevoilor reale ale clientilor, fie ca aleg sa comande din confortul propriei case, fie ca vin in magazin”, completeaza Narcis Horhoianu (CMO & E-commerce si membru in Comitetul Executiv, Carrefour Romania).
Toate comenzile Carrefour de pe Trendyol sunt livrate la nivel national prin FAN Courier, cu livrare in aproximativ 72 de ore. Din decembrie anul trecut si pana in prezent, Trendyol a derulat un program accelerat de integrare a mii de afacerii locale in marketplace, multe fiind IMM-uri. Platforma le ofera acestor retaileri acces la o baza larga de clienti, in continua crestere, precum si sprijin extins – care include oportunitati de marketing si promovare, instrumente avansate de analiza a datelor si solutii logistice optimizate, alaturi de alte resurse, toate concepute pentru a-i ajuta sa se dezvolte sustenabil.
Leave a reply