Care sunt metodele de primit review-uri ale serviciilor magazinului?

Raporteaza
Intrebare

Explica-ne de ce doresti sa raportezi aceasta intrebare.

Raporteaza
Anuleaza

Ma refer la serviciile care tin de magazin (livrare, plata etc) si nu asupra produselor.

Topic deschis 0
Customer Service & Sales alex rada 6 ani 3 raspunsuri 343 vizualizari Master 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Trimiti email la 2-3 zile dupa livrarea comenzii si ii rogi sa completeze un chestionar cu cateva intrebari.

    Daca ai un chestionar usor de completat si oferi si un stimulent (gen cupon reducere la urmatoarea comanda) ar trebui sa iti raspunda destul de multi clienti.

  2. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Daca ai implementat cumva plata online prin PayU, atunci poti folosi Shopping Experience Rank. Este un tool de evaluare a experientei in magazinul online si in pagina de plata. Nu se concentreaza pe produse, ci pe servicii si pe experienta in sine in site (cat de usoara e navigarea, calitatea informatiilor de pe site etc.). Instrumentul trimite automat un mail in care solicita cumparatorilor evaluarea interactiunii cu magazinul tau.

    De asemenea, iti permite sa pui un badge pe site care sumarizeaza evaluarile altor clienti.

    Este disponibil in Control Panel, dar se aplica doar pentru metodele de plata electronica utilizate, nu acopera tranzactiile cu plata ramburs unde nu avem datele cumparatorilor.

  3. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Intre timp s-a lansat si http://feedback.trusted.ro, serviciu dedicat pietei din Romania.

Raspunde la aceasta intrebare