Care sunt metodele de primit review-uri ale serviciilor magazinului?

Intrebare

Ma refer la serviciile care tin de magazin (livrare, plata etc) si nu asupra produselor.

Topic deschis 0
Customer Service & Sales alex rada 6 ani 3 raspunsuri 169 vizualizari Master 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. Trimiti email la 2-3 zile dupa livrarea comenzii si ii rogi sa completeze un chestionar cu cateva intrebari.

    Daca ai un chestionar usor de completat si oferi si un stimulent (gen cupon reducere la urmatoarea comanda) ar trebui sa iti raspunda destul de multi clienti.

  2. Daca ai implementat cumva plata online prin PayU, atunci poti folosi Shopping Experience Rank. Este un tool de evaluare a experientei in magazinul online si in pagina de plata. Nu se concentreaza pe produse, ci pe servicii si pe experienta in sine in site (cat de usoara e navigarea, calitatea informatiilor de pe site etc.). Instrumentul trimite automat un mail in care solicita cumparatorilor evaluarea interactiunii cu magazinul tau.

    De asemenea, iti permite sa pui un badge pe site care sumarizeaza evaluarile altor clienti.

    Este disponibil in Control Panel, dar se aplica doar pentru metodele de plata electronica utilizate, nu acopera tranzactiile cu plata ramburs unde nu avem datele cumparatorilor.

  3. Intre timp s-a lansat si http://feedback.trusted.ro, serviciu dedicat pietei din Romania.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.