Care este cel mai optim mod de a vedea toate combinatiile de pagini din pagina x pana in pagina y?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Ma intereseaza un soft sau poate o solutie in analytics(gen goal flow cu funnel) care sa imi arate exact in felul urmator:

Daca eu stiu ca vreau sa se parcurga traseul x-y, in realitate oamenii parcurg

x-x1-x2-x3-x4-y – 20%
x-x1-x2-x3-y – 35%
s.a.m.d

In analytics in goalurile cu funnel este totul foarte estimativ greu de interpretat.

Multumesc,

Deschis 0
Web analytics basics Constantinescu Alexandru 11 ani 5 raspuns 2294 vizualizari 0

Răspunsuri ( 5 )

  1. Raspunsul pe scurt este ca nu ai nevoie sa vezi acest raport, pentru simplul motiv ca, in medie, din experienta proprie pe sute de site-uri si magazine online, doar 5% dintre clienti folosesc aceeasi cale.

    Nu am gasit, in afara de funnelul de comanda, un alt funnel care sa fie folosit de x% dintre utilizatori si care sa merite atentia cuvenita pentru o analiza completa de tipul „optimizare de conversie”.

    Sincer, as incerca sa te descurajez de la a cauta acest „sfant graal” al analytics-ului, anume „calea de aur”. Ea nu exista! In schimb concentreaza-te pe funnelul de comanda si acolo incearca sa imbunatatesti experienta de navigare!

    Exceptie la cele zise de mine pot fi acele magazine online cu 1-3 produse, si care au doar 3-4 pagini plus un cos de cumparaturi. Acolo se poate face ceea ce sugerezi tu. Altfel, cauti acul in carul cu fan.

  2. Am sa revin cu un citat din cartea lui Avinash Kaushik, care va clarifica putin raspunsul..

  3. Multumesc pentru raspuns. Eu nu caut „sfantul graal” 🙂 Caut diferitele comportamente ale utilizatorilor intre paginile X si Y. Caut mai multe cai, pentru ca stiu clar ca am minim 4 stereotipuri de utilizatori si vreau sa fiu optim pentru fiecare.

    Pe funnelul de comanda functioneaza rezonabil vizualizarea pasilor. Zic rezonabil pentru ca nu se vad toti pasii intermediari care ii face utilizatorul(decat statistic).Adica daca funnelul de comanda are p1=>p2>CONVERSIE, poate la p1 sau la p2 se mai uita prin site si gasesc anumite pagini care ii fac sa iasa. Vreau sa stiu care sunt acelea.

    Multumesc pentru interes,

  4. E greu ce vrei. Nu exista un stereotip daca ai numai 5% „cai comune” de navigare. Path Analysis Sucks!

    Am sa revin cum ziceam cu ceva informatii suplimentare. Nu poti gasi acel stereotip decat daca lucrezi cu persona marketing. Dar acest concept e cu totul altceva decat ce intrebi tu aici.

  5. Am zis sa revin cu informatii suplimentare. Iata-le mai jos:

    http://goo.gl/mQjsf

    2 poze facute acum de mine cu telefonul, extrase din cartea lui Avinash Kaushik – „Analytics an hour a day”, pe care v-o recomand sa o cititi.

Lasă un răspuns lui Liviu Taloi

Browse