Care e diferenta dintre un centru de fulfillment si un depozit Amazon?
Gigantul e-commerce Amazon are nevoie de o infrastructura complexa, pe masura afacerii online, iar o parte vitala din aceasta este reprezentata de centrele de fulfillment, citim pe businessinsider.com. Cele dintai sunt locatii unde sunt primite, depozitate, ambulate si expediate produsele si se axeaza, in principal, pe inventarul nou. Prin comparatie, un depozit Amazon este o locatie de unde se trimit clientilor mai ales retururi.
In ecosistemul Amazon, centrele de fulfillment sunt hub-uri logistice in care tehnologia face legea si care sunt o parte extrem de importanta in lantul de operatiuni: acestea permit companiei sa trimita rapid si eficient numeroase comenzi catre clientii online. Pentru sellerii de pe platforma, costul de a trimite produse de la un centru de fulfillment Amazon variaza, in functie de mai multi factori – printre care greutatea si dimensiunile respectivului produs.
Vanzatorii online care au mentiunea „Fulfilled By Amazon” in dreptul produselor pot oferi livrare gratuita clientilor, gigantul e-commerce ocupandu-se de ambalare, livrare, relatii cu clientii si eventualul retur. Sellerii care sunt interesati de aceasta optiune au 2 variante de cost: 0,99 $/produs vandut (in planul individual, care nu acopera accesul complet la programe ca Amazon Ads sau Amazon Global Logistics) sau 39,99 $/luna (planul profesional, care include toate instrumentele din programul FBA).
Leave a reply