Bonami si-a deschis primul magazin fizic (Praga); urmeaza unul in Romania
Compania de mobilier si decoratiuni Bonami, pe care majoritatea clientilor o cunosc din mediul online, si-a deschis primul magazin fizic, in zona de cumparaturi Cerny Most, din Praga (Republica Ceha). Magazinul anunta, intr-un comunicat de presa, ca aici iubitorii designului interior au posibilitatea sa vada gamele, sa incerce produsele, sa comande, sa returneze, sa schimbe sau sa cumpere direct, totul intr-un singur loc. Pe o suprafata de aproximativ 200 m2 exista o selectie de accesorii, corpuri de iluminat si mobilier, de la diverse marci disponibile online, iar spatiul isi va schimba sortimentul in functie de sezon si de campaniile care se afla in desfasurare pe Internet. Magazinul imparte un spatiu comun cu vanzatorul ceh de paturi si saltele ProSpanek, oferind astfel oportunitatea achizitiei directe a produselor pentru un somn sanatos. Acestea sunt disponibile si online, in oferta bonami.ro, cu o perioada de testare de 45 de zile.
„In situatia actuala, este posibil ca aceasta inaugurare sa para neasteptata, insa pentru noi face parte dintr-o strategie pe termen lung si o vedem ca pe o oportunitate excelenta. Principala noastra preocupare este sa oferim clientilor posibilitatea de a atinge produsele si de a se convinge de calitatea lor. Magazinul fizic este doar una dintre solutiile noastre pentru a crea o experienta omnichannel completa”, a transmis Pavel Voparil (foto, CEO Bonami).
In timpul achizitiei din magazinul fizic, pentru simplificarea procedurii de comanda, clientii au la dispozitie tablete. Scanand codul QR al produsului selectat, acestea afiseaza toate informatiile disponibile si articole conexe. „Bonami ofera online 60.000 de produse, fiind – desigur – imposibil sa aducem intregul sortiment in magazinul fizic. Dorim ca, pe viitor, sa adaugam alte servicii, cum ar fi afisarea electronica a preturilor, un spatiu pentru ateliere si intalniri si serviciile unui designer de interior”, a mai mentionat Voparil.
Pe viitor, Bonami planuieste sa inaugureze si alte magazine, atat in Cehia, cat si pe celelalte piete unde compania este prezenta, inclusiv in Romania. Pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor sai, in aceasta perioada dificila, retailerul a decis sa faca returul gratuit timp de 365 de zile, la orice produs comandat. Compania doreste astfel sa ofere un plus de siguranta si confort tuturor celor ce plaseaza comenzi online.
Leave a reply