Bonami: cifra de afaceri cu 10% mai mare, in martie, pe fondul COVID-19
Magazinul online home & deco Bonami anunta, intr-un comunicat de presa, o crestere a cifrei de afaceri de 10% in luna martie, comparativ cu previziunile initiale, in contextul pandemiei globale. Asta dupa ce compania a inregistrat o scadere initiala a vanzarilor, in perioada imediat urmatoare declansarii pandemiei, tendinta pietei fiind aceea de crestere pe zonele alimentara si farmaceutica.
„Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au mult timp liber la dispozitie. De aceea se concentreaza pe locul in care isi petrec cea mai mare parte a timpului, propriul camin”, a explicat Pavel Voparil (CEO Bonami). In prima faza, cele mai populare pe site au fost produsele pentru curatare, organizare sau accesoriile pentru bucatarie. Apoi s-au adaugat toate gamele de produse pentru exterior si mobilierul, primavara fiind sezonul preferat pentru reinnoirea si renovarea casei.
In ultima luna, compania prezenta pe 5 piete europene si-a creat cel mai mare stoc de produse din istoria proprie (peste 25.000 cu expediere imediata si peste 60.000 disponibile pe site) si a adaugat un alt spatiu de depozitare. De asemenea, gama a fost completata cu produse de drogherie si cosmetice, foarte solicitate in aceasta perioada. In prezent, compania isi indreapta eforturile catre sustinerea clientilor si a comunitatii in timpul pandemiei COVID-19.
„Este important pentru noi, in aceasta perioada critica, sa ne aducem aportul in cat mai multe moduri posibil. In primul rand, pregatim pachete pe care le vom distribui in azile de batrani. In al doilea rand, am decis sa comercializam masti textile de protectie, pe care le oferim la pret de achizitie, fara adaos comercial. Am subliniat beneficiile purtarii lor in strategia noastra de comunicare din social media”, transmite Pavel Voparil.
Anul trecut, Bonami a avut venituri totale de 55 milioane € (+30% YoY).
Leave a reply