Blugento si-a lansat propria platforma e-commerce B2B
Compania clujeana specializata in furnizarea de solutii e-commerce Blugento anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea unei platforme e-commerce B2B proprii (Blugento B2B Premium). Aceasta este dedicata segmentului corporate (vanzarea de produse si servicii pentru companii) si este disponibila pe baza de abonament lunar, la costul de 399 € (care include licenta de utilizare a platformei, hosting, suport tehnic si asistenta).
„20% din totalul tranzactiilor efectuate anul trecut pe platforma Blugento au fost facute de companii. Ne asteptam la o dublare a numarului de tranzactii B2B anul acesta, atat pe fondul atragerii de noi clienti pe acest segment, dar si ca urmare a utilizatorii platformei e-commerce B2B. La nivel general, ne asteptam la o crestere a vanzarilor catre companii, pe masura ce tot mai multe business-uri migreaza in online”, explica Sandu Babasan (foto, CEO Blugento).
Noua platforma e-commerce destinata vanzarilor online de produse si servicii catre segmentul B2B se adreseaza companiilor care au in plan cresterea cifrei de afaceri prin parteneriate B2B si, in special, companiilor de distributie si producatorilor care isi doresc sa pastreze relatia directa cu piata sau o relatie foarte organizata si digitalizata cu revanzatorii. B2B Premium a fost dezvoltata in 12 luni si acopera toate nevoile pentru activitatea de vanzare B2B desfasurata online:
- acces autentificat – doar clientii care au un contract activ cu vanzatorii au acces la catalogul de produse al magazinelor
- grupuri clienti & preturi de grup – organizarea clientilor in functie de tipul acestora, avand acces preferential la preturi si termene de livrare
- modul ofertare – clientii pot adauga in cos comenzile pe care le pregatesc, dupa care pot solicita o oferta personalizata
- integrare ERP, WMS & CRM cu peste 75 solutii populare din Romania
In plus, platforma beneficiaza de toate functionalitatile Blugento standard: plata cu cardul cu toti procesatorii din Romania, livrare si self-AWB prin curierii populari din Romania, integrare eMAG si toate functiile standard populare in e-commerce.
In 2020, Blugento si-a dublat cifra de afaceri fata de anul anterior, aceasta ajungand la peste 1 milion €. Evolutia are loc in contextul accelerarii procesului de transformare digitala a companiilor, pe fondul cresterii industriei de e-commerce in ultimul an. Pentru anul in curs, compania estimeaza o crestere de peste 50% YoY a cifrei de afaceri.
Leave a reply