Black Friday 2022: evoMAG.ro dubleaza spatiul de depozitare si creste stocurile cu 50%
Retailerul online evoMAG.ro anunta, intr-un comnicat de presa, ca isi dubleaza spatiul de depozitare si creste stocurile de Black Friday cu 50%, pentru a asigura reducerea timpilor de livrare a comenzilor si pentru a sustine cresterea vanzarilor. Compania (care si-a dublat recent portofoliul, depasind 120.000 de produse), va desfasura campania de Black Friday 2022 pe parcursul in intervalul 28 octombrie – 27 noiembrie, pe parcursul a 4 runde de reduceri. Ca si in anii trecuti, in fiecare noua runda vor fi incluse si produse diferite, care nu au beneficiat de reduceri anterioare.
„Este o perioada cu multe provocari pentru toata lumea, in contextul inflatiei, crizei energetice, razboiului de la granita. La nivelul pietei, ne asteptam ca, anul acesta, sa vedem o decelerare in ritmul de crestere al vanzarilor de Black Friday. Retailerii care vor inregistra vanzari mai mari s-au pregatit pe toate palierele, de la stocuri de produse in trending si investitii in servicii de diferentiere, pana la diversificarea canalelor de vanzari. La evoMAG, estimam o crestere de aproximativ 10% a vanzarilor in perioada de Black Friday 2022, fata de perioada similara a anului trecut”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG).
De Black Friday, retailerul estimeaza ca cele mai vandute produse vor fi laptopurile, televizoarele, telefoanele mobile, componentele PC si vehiculele electrice. evoMAG a incheiat parteneriate cu cele mai importante platforme de livrare rapida, fiind retailerul de tehnologie cu cele mai multe optiuni de livrare rapida din Romania: produsele evoMAG sunt listate pe Glovo, Bringo si Tazz. Compania estimeaza ca prin cele 3 aplicatii partenere de livrare rapida vor fi livrate peste 50.000 de comenzi, iar in lockerele easybox vor ajunge peste 100.000 de comenzi. De Black Friday, peste 90% dintre comenzi sunt livrare in 24 de ore.
Leave a reply