Batranii schimba peisajul platilor online
Persoanele de 50 – 70 vor redefini peisajul global al platilor online, scrie worldpay.globalpaymentsreport.com. Conform „Global Payments Report 2017”, consumatorii contemporani in varsta sunt ignorati de retaileri, care se concentreaza pe tinerii de 25 – 35 de ani.
Ceea ce este gresit: batranii cu venituri relativ mari si care sunt mai sanatosi decat cei din generatiile anterioare au devenit din ce in ce mai interesati de cumparaturile online si vor fi un public-tinta care trebuie luat in considerare pe viitor. In plus, din ce in ce mai multi folosesc smartphone-ul (in Marea Britanie, utlizarea acestuia in randul persoanelor de peste 55 de ani a ajuns la 45 de procente anul trecut, fata de doar 18% in 2012, iar aproape jumatate dintre utilizatorii de Internet intre 65 si 74 de ani au profil pe social media).
Se estimeaza ca, pana in 2020, la nivel mondial, persoanele de peste 60 de ani vor cheltui 15 trilioane $ la nivel de gospodarie, dublu fata de cifra din 2010. In Hong Kong, de exemplu, 71% dintre seniori au cumparat ceva online in ultimele 12 luni. In Marea Britanie, procentul sare la 78%. In Elvetia, un sondaj PwC a dezvaluit ca 82% dintre persoanele de peste 65 de ani fac shopping online, preferand mai ales electronicele si mobila. In Europa, persoanele de peste 50 de ani cheltuie cu 71% mai mult decat tinerii, in medie, cand fac cumparaturi. In SUA, acest segment de populatie va detine in propriile buzunare 70% din veniturile disponibile ale intregii tari.
Leave a reply