Au inceput inscrierile la Scoala de Iarna GPeC (23-27 februarie 2022)
GPeC anunta, intr-un comunicat de presa, ca a dat startul inscrierilor la Scoala de Iarna GPeC (singura serie de cursuri intensive de e-commerce si marketing digital din Romania). Aceasta se va desfasura exclusiv online (pe Zoom), in perioada 23-27 februarie 2022. Cui se adreseaza? Tuturor celor interesati de cresterea vanzarilor magazinelor online pe care le reprezinta, antreprenorilor e-commerce aflati la inceput de drum si celor care activeaza in marketingul online. Timp de 5 zile, Scoala de Iarna GPeC le aduce participantilor un total de 15 sesiuni de curs si dezbateri pline de exemple practice despre cum sa ai un magazin online de succes, trainerii fiind unii dintre cei mai buni specialisti din domeniu.
Cursurile si trainerii Scolii de Iarna GPeC:
- User Experience & Cresterea ratei de conversie – Andrei Radu (CEO & Fondator GPeC)
- SEO pentru e-commerce – Horia Neagu (Fondator Napoleon Digital)
- How to Customer Support Like a Superbrand – Roxana Hurducas, (Consultant Marketing)
- Product Performance in Google Shopping – Catalin Macovei, (Cofondator MOLOSO)
- Google Analytics pentru E-Commerce – Eugen Potlog (Fondator UX Studio)
- Social media in e-commerce – Alexandru Negrea (Fondator Social Smarts)
- Primele 3 luni in campaniile de SEO – Mihai Vinatoru (Managing Partner DWF)
- Vanzarea in eMAG Marketplace – Oana Antohe (Seller Growth Director eMAG Marketplace)
- Strategia de marketing multichannel – Cosmin Daraban, CEO Gomag)
- Google & Facebook ads – Raluca Radu (Fondator MTH Digital)
- Noutati legislative in e-commerce 2022 – Bogdan Manolea (Cofondator TRUSTED.ro)
Zilele de cursuri din cadrul Scolii de Iarna GPeC se incheie cu o sesiune de dezbatere deschisa pe subiecte de actualitate si tendinte in e-commerce si marketing online, alaturi de invitati speciali:
- Cresterea si motivarea echipei – Cristi Movila (General Manager VTEX Eastern Europe)
- Logistica si curierat – Cornel Morcov (Chief Commercial Officer FAN Courier), Mircea Stan (CEO & Fondator Postis), Catalin Maftei (Fondator C Solution)
- Case Studies: magazine online de succes – Laura Teposu (CEO & Cofondator Libris), Daniel Craciun (CEO & Fondator Lensa)
Scoala de Iarna GPeC reprezinta mixul perfect dintre learning si networking & distractie, pentru ca – pe langa cursurile si dezbaterile intensive – serile sunt dedicate jocurilor de team building online si glumelor spumoase, intr-o atmosfera informala, la un pahar cu vin, alaturi de comunitatea oamenilor de digital.
Ce se intampla la Scoala de Iarna GPeC 23-27 februarie:
- cunoasterea colegilor de curs intr-o sesiune de ice breaking online, in seara zilei de 23 februarie
- 6 ore de cursuri si dezbateri in zilele de 24, 25, 26 si 27 februarie – 24 de ore de continut intensiv de e-commerce si digital marketing, axate pe tips & tricks de la unii dintre cei mai buni experti din domeniu
- situatii concrete si exemple practice de business pentru aplicarea cunostintelor dobandite la cursuri
- serile sunt rezervate discutiilor libere si dezbaterilor cu invitati speciali care impartasesc experientele lor intr-un cadru informal, la un pahar cu vin, dar si jocurilor de team-building si distractiei exclusiv online
- 5 zile de informatie practica pentru a avea un magazin online de succes, dar si networking, multe zambete si relaxare din fotoliul de acasa in mijlocul Comunitatii GPeC
Nivelul tuturor cursurilor este Incepator/Intermediar, iar inscrierile se fac pana pe 18 februarie 2022, aici. Taxa de participare este de doar 299 € + TVA/persoana pentru cei care se inscriu pana pe 4 februarie, ora 23:59 (acestia vor beneficia de Oferta Super Early Bird). Ulterior, pretul creste la 349 € + TVA/persoana.
Leave a reply