ASOS isi transforma din nou angajatii in social media influenceri
ASOS a relansat programul de influenceri Insider, prin care angajati ai companiei devin promotorii acesteia, in social media, citim pe asosplc.com. Ideea consta in transformarea angajatilor pasionati de fashion in surse de inspiratie si sfaturi de stil, pentru consumatori.
Programul a fost lansat acum cativa ani si intrerupt in timpul pandemiei COVID-19. Cei 36 de angajati selectati acum lucreaza in diverse departamente ale companiei ASOS si au fost selectati gratie stilului personal unic si a pasiunii pentru tendintele din moda. Acestia vor crea legaturi autentice cu publicul-tinta al retailerului online, ajutandu-l sa se imbrace in tendinte. In plus, membrii ASOS Insider vor putea participa la alte activitati de marketing, devenind imaginea campaniilor realizate alaturi de partenerii de brand ASOS (prin intermediul ASOS Media Group).
„Suntem atat de incantati sa relansam ASOS Insiders si sa oferim clientilor nostri o privire in spatele cortinei. Compania noastra este plina de pasionati de moda si stil, care iubesc brandul si cumparaturile facute pe ASOS si credem ca nimeni nu poate sa ne ajute mai bine sa cream conexiuni profunde si autentice cu clientii decat angajatii nostri”, a transmis Dan Elton (Senior Customer Director Asos). Consumatorii vor incepe sa-i vada pe noii influenceri pe canalele de Instagram, TikTok si Snapchat ale companiei, dar si pe asos.com si in e-mail-urile primite de la companie.
Leave a reply