Asia: piata online de Fashion va valora 985 miliarde $, pana in 2030 (raport)
Piata e-commerce asiatica de Fashion va creste de la 521 de miliarde $ (in 2023), la 985 de miliarde $ (in 2030), informeaza fibre2fashion.com. Aceasta crestere masiva va fi motivata de utilizarea din ce in ce mai mare a smartphone-urilor, strategiile e-commerce competitive si veniturile in crestere ale populatiei.
In perioada amintita, se estimeaza ca piata asiatica de moda online va avea o rata anuala compusa de crestere/CAGR de 9,5%. In 2023, in jur de 60% din populatia Asiei a utilizat un smartphone, conform raportului „Asia Fashion Ecommerce Market” (marca CoherentMI). Iar tari ca Japonia, China, India si nu numai profita de asta, pentru a oferi preturi competitive la imbracaminte, incaltaminte si accesorii (de la branduri locale si internationale), care sunt livrate rapid. In plus, clasa de mijloc este in plina dezvoltare pe continentul amintit si are la dispozitie venituri din ce in ce mai mari, care ii permit sa cumpere mai des produse de moda si de lux.
In urmatorii 7 ani, piata digitala de moda va fi marcata de o legislatie mai stricta, imbratisarea live streaming-ului si a tendintelor sustenabile, mai noteaza sursa amintita: platformele e-commerce vor folosi cea dintai tehnica de vanzare online pentru a creste engagement-ul clientelar si vor include practicile eco-friendly in fluxul propriu de afaceri, pentru a satisface asteptarile consumatorilor, apropo de protectia mediului.
Leave a reply