Estimari: Amazon a incasat 46,5 miliarde $ din reclame, in 2023
Expertii in advertising estimeaza ca Amazon va incasa 46,5 miliarde $ din publicitate, in 2023, potentialul de crestere pe aceasa nisa fiind unul urias, pentru gigantul e-commerce. Conform mediapost.com, analistii spun ca Amazon este inca in perioada de inceput, apropo de traiectoria sa in domeniul publicitatii digitale.
In 2024, extinderea reclamelor la produsele sposorizate si in afara platformei Amazon (care a fost anuntata de companie in luna august 2023) si posibilitatea de a monetiza ad-urile Prime Video ar putea aduce 6,5 miliarde $ in plus, in buzunarele gigantului e-commerce american. Momentan, se estimeaza ca ad-urile de tip Sponsored Product reprezinta 70-80% din veniturile Amazon pe nisa de advertising.
Veniturile din publicitate ale gigantului e-commerce au crescut cu peste 23% in 2022 si acum reprezinta in jur de 8% din incasarile totale ale companiei. In pus, sunt cel mai important motor de profit operational, cu o marja de profit de 60-70%. Expertii cred ca, pana in 2025, Amazon va incasa 140 miliarde $ din publicitate, atragand in jur de 21,6% din sumele cheltuite pe reclame digitale, la nivel mondial.
Leave a reply