Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Aoro.ro introduce serviciul Collect Point (FAN Courier)

aoro

Aoro by Notino – companie specializata in comercializarea online a produselor de infrumusetare –  anunta, intr-un comunicat de presa, ca a devenit primul retailer online autohton care implementeaza serviciul Collect Point in magazinele PayPoint Colet Expres, care apartin companiei FAN Courier.

Din iunie 2017, clientii Aoro.ro pot sa isi ridice coletele din aceste magazine de proximitate. serviciul Collect Point a fost lansat de FAN Courier (in parteneriat cu reteaua PayPoint Colet Expres) in luna martie. Intr-o prima etapa, in Bucuresti exista 160 de locatii pentru pachetomate, urmand ca pana in toamna sa fie disponibile in cateva mii de magazine de proximitate din intreaga tara.

„Peste tot in lume, Notino este sinonim cu ideea de frumusete accesibila. Dorim sa fim accesibili pentru cumparatorii nostri in toate modurile posibile – de la accesul non-stop la circa 55.000 de produse pe site-ul nostru si preturile foarte accesibile, la modul simplu si prietenos in care comunicam si pana la felul convenabil in care produsele noastre ajung la clienti. In acest context, este cu atat mai important parteneriatul cu FAN Courier; ridicarea produselor comandate pe www.aoro.ro din magazine de proximitate va face produsele noastre chiar si mai accesibile si la indemana clientilor”, a declarat Gabriela Lungu (Global Chief Marketing Officer Notino).

Retailerul online Aoro, parte a grupului international Notino, a intrat pe piata romaneasca in 2009 si are peste jumatate de million de clienti activi. Compania care, in Romania, a raportat afaceri de 18 milioane €, se afla in prezent in plin process de rebranding.

Leave a reply