ANSWEAR.ro, crestere de aproape 50% in primul semestru din 2019
Retailer-ul online ANSWEAR.ro anunta, intr-un comunicat de presa, o crestere a veniturilor de aproape 50% in primul semestru din 2019, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. In S1 2019, magazinul virtual ajuns in al patrulea an de existenta marcheaza o ascensiune impresionanta a incasarilor si a numarului de comenzi si anunta urmatoarele cifre pentru primele 6 luni din an:
- o medie de 550.000 de vizitatori unici
- 1,4 milioane de vizite/luna
- Bucuresti ramane orasul nr. 1 din punct de vedere al numarului de cumparatori, dar a crescut mult numarul de comenzi din celelalte orase mari ale tarii (Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta)
- comanda medie este de 300 lei
- 70% din totalul comenzilor au fost trimise de pe dispozitive mobile (telefon mobil sau tableta)
- compania observa o migrare a preferintelor romanilor spre brand-urile de renume (Adidas Originals, Tommy Jeans, Tommy Hilfiger, Levi’s), care ocupa din ce in ce mai mult loc in cosul de cumparaturi
„Datorita investitiei sustinute in platforma online, dar si in aplicatia mobila, pentru a oferi clientilor o experienta de shopping completa, am reusit sa ajungem la o medie de 550.000 de vizitatori unici si 1,4 milioane de vizite lunar in prima parte a anului. Acest lucru se datoreaza si colectiilor speciale pe care le lansam in fiecare luna, dar si portofoliului bogat prezent pe site. Lucram in permanenta pentru a oferi o selectie de brand-uri noi (pe care pana acum romanii le puteau cumpara doar din afara tarii) si ne bucuram sa fim un reper de stil si un curator de tendinte pentru piata autohtona”, transmite Raluca Radu (foto, Country Manager ANSWEAR.ro).
Leave a reply