Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Amazon: vanzari de +45% YoY a produselor de Beauty, Ingrijire personala & Sanatate

Pe Amazon, produsele din categoriile Beauty, Ingrijire personala & Sanatate s-au vandut cu 45% mai bine in 2021, comparativ cu anul anterior, atingand un total de 23 de miliarde $, citim pe wwd.com. Sursa cifrelor este agentia de marketing Stella Rising, care noteaza ca pe Amazon se vand o treime (32%) dintre toate produsele de infrumusetare vandute online.

In timpul pandemiei COVID-19, cea mai mare crestere a inregistrat-o vopseaua de par (peste 700%), urmata de oja de unghii. Sondajele Stella Rising au descoperit ca 77% dintre consumatorii de produse de Beauty spun ca le achizitioneaza de pe Amazon (procent aflat in crestere, in ultimii 3 ani), fata de 61% care prefera Ulta si 56% care merg pe varianta Sephora. Alti 41% cumpara direct de pe site-urile brandurilor preferate.

Rina Yashayeva (Vice-presedinte al departamentului Marketplace Strategy, Stella Rising) este de parere ca, in urmatorii 3 ani, Amazon „va deveni destinatia nr. 1 pentru produse de Beautry de lux si premium, depasind Sephora”. „Au un singur scop in minte – sa ofere consumatorilor produsele pe care si le doresc, la cel mai bun pret posibil”, explica aceasta. Yashayeva (care a lucrat inainte in divizia Amazon Beauty) noteaza ca produsele de infrumusetare au fost si raman o categorie importanta din oferta retailerului online american: in topul sectoarelor cu cea mai rapida dezvoltare din cadrul companiei, se plaseaza pe locul 2, dupa cumparaturile alimentare.

Dupa ce a cumparat Whole Foods (in 2017), Amazon a obtinut acces la mai multe branduri mass market, in 2018 a venit cu un program pe baza de invitatie (axat pe produse Beauty indie), in 2019 si-a lansat propriul brand de produse de infrumusetare (Belei), iar recent a lansat Beauty Haul (platforma pe care influencerii pot promova produse via live streaming, oferind cumparatorilor coduri de reduceri). In plus, mizeaza pe colaborari cu vedetele: Lady Gaga si-a lansat colectia Haus Laboratories exclusiv pe Amazon, iar Jennifer Lopez a lansat JLo Beauty la Amazon si Sephora.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply