Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Yahoo se apuca de e-commere: va lansa un marketplace interactiv

Anul acesta, Verizon Media planuieste sa lanseze marketplace-ul online Yahoo Shops, citim pe retailtouchpoints.com. Astfel, Verizon Media (o divizie a companiei Verizon Communications, care include AOL si Yahoo) intra pe piata e-commerce, combinand doua idei: deoarece face parte din ecosistemul mediatic digital Verizon, Yahoo Shops va oferi brandurilor si advertiserilor acces la solutii de comert si solutii de publicitate, pe o singura platforma.

Retailerii care vor activa in noul Yahoo Shops vor avea un magazin digital personalizat. Iar consumatorii care vor intra pe marketplace vor trece printr-un scurt sondaj de opinie, care va extrage date despre gusturile si preferintele lor, pentru ca ulterior sa li se afiseze o lista personaliza de magazine online (a.k.a. „propriul lor mall digital”). Momentan, doritorii se pot inscrie pe o lista de asteptare, urmand ca data lansarii sa le fie trimisa prin e-mail. Printre brandurile care s-au inscris deja pe viitorul marketplace (care va avea, in total, 50 de companii in portofoliu, la lansare) se numara Skin Essentials (by PROJECTWOO), Golden Secrets si Act + Acre. Yahoo Shops va contine: cataloage si produse pe care le poti proba 3D; review-uri de produs, editoriale si clipuri video shoppable; instrumente de Beauty AR; un sistem de plata online sigur, cu chekout rapid, optimizare a livrarilor si servicii de tip „cumperi acum, platesti mai tarziu”.

„De la inceputul expansiunii noastre comerciale, ne-am concentrat pe ideea de a oferi utilizatorilor nostri o experienta de achizitie inteligenta si personalizata, in paralel cu scurtarea calatoriei de cumparare, pentru brandurile noastre partenere. Yahoo Shops face exact asta si aduce online cele mai bune idei din magazinele fizice, in timp ce ajuta clientii sa descopere branduri noi si sa sprijine comercianti diferiti”, a transmis Andrea Wasserman (Head of Global Commerce, Verizon Media). Verizon isi propune ca cel putin 15% dintre vanzatorii din marketplace sa fie persoane de culoare si vrea sa includa cat mai multe grupuri sociale slab reprezentate in lumea antreprenoriatului online.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply