Amazon isi lanseaza platforma e-commerce si in Africa de Sud
Retailerii si brandurile sud-africane au motive de bucurie: in 2024, se lanseaza Amazon.co.za, informeaza chainstoreage.com. Gigantul e-commerce american isi va extinde platforma de tip marketplace in tara africana, iar vanzatorii independenti care vor sa vanda pe Amazon se pot inscrie – de la mijloc de octombrie – pe sell.amazon.com/south-africa.
„Abia asteptam sa lansam Amazon.co.za in Africa de Sud, oferind vanzatorilor locali, proprietarilor de branduri si antreprenorilor – mari si mici – sansa de a-si dezvolta afacerile alaturi de Amazon si de a livra o experienta de shopping accesibila si valoroasa clientilor din Africa de Sud”, a transmis Robert Koen (GM Sub-Saharan Africa, Amazon).
Antreprenorii locali pot apela la cele 150 de instrumente si servicii marca Amazon, care ajuta retaierii terti sa faca e-commerce pe platforma, printre care noua varianta a Account Health Rating (care ajuta sellerii sa-si evalueze sanatatea propriului cont) si Amazon Warehousing & Distribution/AWD (solutie de depozitare pe termen lung, in centrele de distributie ale companiei).
Pe Amazon vand 2 milioane de retaileri terti, la nivel mondial, iar acestia sunt o parte din ce in ce mai importanta a afacerilor gigantului digital. Conform companiei, Prime Day 2022 (12-13 iulie), cand in SUA s-au vandut produse online in valoare totale de peste 11,9 miliarde $, a fost evenimentul de reduceri nr. 1 dedicat abonatilor Prime, gratie achizitiilor facute de consumatori de la partenerii terti.
Leave a reply