Amazon a lansat un brand propriu de produse alimentare ieftine
Amazon a introdus un nou brand propriu: Amazon Saver, citim pe geekwire.com. Produsele care intra sub umbrela acestuia sunt unele alimentare, la preturi reduse, majoritatea sub 5 $. Masura este menita sa combata eforturile recente ale concurentilor Walmart si Target de a reduce preturile propriilor produse.
Claire Peters (Worldwide Vice President Amazon Fresh) a transmis ca Amazon Saver se va extinde pentru a include peste 100 de produse si ca abonatii Prime vor primi o reducere suplimentara de 10% la toate produsele marca Aplenty, Amazon Fresh, Amazon Kitchen, 365 by Whole Foods Market, Happy Belly si Amazon Saver.
In plus, gigantul e-commerce a anuntat ca va adauga peste 3.000 de produse alimentare si nu numai, in programul Prime savings. Abonatii Amazon Prime vor primi reduceri de pana la 50% la 8-15 produse preferate saptamanal, prin rotatie. In plus, peste 1.200 de produse alimentare si pentru casa de la branduri de top vor avea reduceri de 25%, special pentru ei.
Experienta de shopping online marca Amazon Fresh a fost updatata si simplificata, iar gigantul e-commerce depune eforturi pentru a-si ajuta clientii sa dea mai usor comenzi repetitive si sa faca rezervari pentru ziua si ora preferata pentru livrarile acestora. Amazon a lansat prima varianta de Amazon Fresh in 2007, iar de atunci experimenteaza cu modelele si preturile alimentelor vandute pe Internet.
Leave a reply