Amazon a investit in Rappi, o companie de curierat alimentar columbiana

Amazon a creat un parteneriat strategic in valoare de 25 de milioane $ cu Rappi – o companie din Columbia care ofera livrari last-mile pentru cumparaturi alimentare si comenzi la restaurante clientilor din America Latina.
Intelegerea ii permite gigantului e-commerce sa cumpere pana la 12% din companie, daca aceasta indeplineste anumite cerinte, noteaza pymnts.com. Amazon nu a comentat informatia aflata pe surse de Bloomberg.
Momentan, Rappi este client Amazon Web Services si are un alt parteneriat cu Amazon (lansat in mai 2024) prin care membrii Prime din Mexic primesc un an de livrari gratuite prin Rappi. Platforma americana mai are un parteneriat pe teren mexican: startupul de livrare a cumparaturilor americane Justo. In cadrul acestuia, Amazon ofera serviciile Justo pe platforma Amazon Mexic, permitand clientilor sa cumpere alimente, carne si peste prin intermediul acestui livrator.
Amazon Mexic si-a deschis portile virtuale acum 10 ani si – in aprilie 2024 – marketplace-ul totaliza 1,5% din toate vanzarile cu amanuntul din tara, cu peste 18.000 de afaceri independente pe post de selleri pe platforma. 99% dintre acesti vanzatori locali sunt afaceri mici si mijlocii.
Leave a reply