AliExpress: +60% YoY mai multe comenzi, in octombrie-decembrie 2023
Alibaba International DigitalCommerce (entitatea e-commerce internationala a Alibaba Group) si-a anuntat rezultatele fiscale pentru perioada octombrie-decembrie 2023. Cresterea de 44% a veniturilor (pana la 4,02 miliarde $) marcheaza al saselea trimestru consecutiv de crestere de cand Jiang Fan a devenit CEO, in 2022, citim pe benzinga.com.
Gigantul e-commerce Alibaba Group a avut o crestere a veniturilor de doar 5% fata de acelasi trimestru din anul anterior. Dar veniturile din retail-ul e-commerce au crescut mult mai mult, in trimestrul amintit: cu 56% YoY, pana la 3,28 miliarde $, ceea ce reprezinta peste 80% din total. Pe platforma B2C AliExpress (marketplace care opereaza in 17 limbi) s-au inregistrat cu 60% mai multe comenzi online.
Pe langa AliExpress, Alibaba International se ocupa si de Lazada (care opereaza in 6 tari din Asia de SE), dar si de marketplace-ul global B2B Alibaba.com. Alte platforme ale entitatii e-commerce: Trendyol (cu sediul in Turcia), Miravia (cu sediul in Spania), Daraz (care deserveste Asia de Sud). Cu exceptia AliExpress, celelalte platforme lucreaza in special cu vanzatori si branduri locale, pentru a deserve clientii din respectivele tari. Toate aceste platforme au dus la o crestere cu 24% YoY a numarului de comenzi primite de Alibaba International, in trimestrul amintit.
Leave a reply