Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Alibaba are planuri mari pentru Singles’ Day 2018

Pe 11 noiembrie, Alibaba va organiza editia din acest an a Singles’ Day, mega-evenimentul de shopping anual chinezesc, citim pe cnbc.com. Gigantul online chinez a dat startul festivitatilor cu o luna inainte, pe 19 octombrie, printr-un eveniment la Beijing, in cadrul caruia a explicat „noua strategie de retail” prin care spera ca in 2018 (an in care Singles’ Day implineste 10 editii) sa vanda cel mai mult de pana acum. Aceasta strategie consta in combinarea site-urilor e-commerce proprii Tmall si Taobao cu magazinele fizice, logistica, livrarea produselor alimentare si nu numai.

Anul acesta, in campania de reduceri de pe 11 noiembrie va fi inclus pentru prima data de Lazada.com.ph, site e-commerce din Singapore, cel mai mare marketplace din Asia de SE si in care Alibaba a investit 4 miliarde $. Gigantul chinez spera ca astfel va atrage, de Singles’ Day, clienti din Indonezia, Malaezia, Filipine, Thailanda, Vietnam si Singapore. In aceeasi zi, Ele.me va livra clientilor cumparaturile facute online in magazinele Starbucks din 11 orase chinezesti (inclusiv Beijing si Shanghai).

In 2017, de Singles’ Day s-au vandut produse, in valoare de 25,4 miliarde $ (in timp ce Black Friday a insemnat doar 5 miliarde $, in SUA), un record istoric! Creata de actualul CEO Alibaba, Daniel Zhang, in 2009, ziua reducerilor a insemnat atunci vanzari de produse in valoare bruta de 7,8 milioane $.

Raspunde la aceasta intrebare