Alibaba face pasi pe scena modei, la New York
Influenta Chinei pe scena modei globale creste, odata cu un nou parteneriat intre gigantul online Alibaba si Saptamana Modei de la New York. Tribunecontentagency.com scrie ca cea mai mare companie e-commerce din tara asiatica a batut palma cu New York Fashion Week: The Shows, pentru a introduce brand-urile de fashion de aici pe piata chineza si a mari amprenta designerilor chinezi la show-urile din orasul american.
Astfel, pe platforma B2C a Alibaba, Tmall, vor fi difuzate ceremonia de deschidere a NYFW/SMNY, in timpul careia doritorii vor putea achizitiona piesele dorite. Asta se va intampla in perioada de dinainte de Single’s Day, ziua nr. 1 in e-commerce din lume (anul trecut, fashion show-ul difuzat cu aceasta ocazie a for urmarit de 7 milioane de persoane, online), care va avea loc pe 11 octombrie. Apoi, in septembrie 2018, NYFW/SMNY va lansa NYFW: China Day, care va pune accent de designeri chinezi alesi din show-ul Tmall.
Miscarea vine la scurt timp dupa ce Amazon a anuntat ca livreaza intr-o ora, direct de la Saptamana Modei de la Londra, abonatilor Prime, produsele de imbracaminte dorite din defilarea brand-ului Nicopanda.
Leave a reply