Ajut business-urile din Romania sa foloseasca cu adevarat puterea online-ului
Marketingul Online este o investitie, nu o cheltuiala, atunci cand este facut in mod eficient si aduce un ROI pozitiv. Marketingul Online iti permite sa masori si sa controlezi mult mai bine totul. Romanii cumpara zilnic produse de pe internet in valoare de milioane de euro. Cu toate acestea, sub 10% dintre companiile din Romania detin un magazin online, conform Asociatiei Romane a Magazinelor Online (ARMO) si doar 45% dintre afacerile romanesti au un website, conform datelor oferite de Institutul National de Statistica.
Tinand cont de acest context favorabil, tot mai multi antreprenori si manageri vor sa construiasca o prezenta profesionista in online pentru afacerile lor. Daca ai un magazin online si vrei ca business-ul tau sa ramana relevant in piata, in urmatorii ani este necesar sa construiesti o prezenta solida in online, sa fii in trend cu piata si in fata competitorilor.
#MarketingOnline in 2019. Pasii de la buget, la vanzari din online
Sunt Calin Biris, antreprenor, marketer, trainer si voluntar. Toate aceste roluri au cateva elemente in comun. Sunt optimist, imi place sa ma implic si sunt orientat spre rezultate, iar uneori consider ca sunt norocos. Daca ar fi sa definim norocul ca momentul de intersectare a oportunitatilor cu competenta si disponibilitatea, atunci imi doresc sa avem in Romania cat mai multi norocosi. Oportunitati avem, insa este nevoie de mai multi antreprenori, manageri si profesionisti curajosi si informati, care sa profite de acestea.
Scopul meu este sa ajut cat mai multi romani sa profite de cresterea mediului online, pentru a-si dezvolta afacerile. Pentru acest lucru, organizez cursuri educationale in toata tara, in cadrul carora prezint 15 lectii de Marketing Online. Acestea sunt bazate pe experienta mea practica de peste 10 ani cu zeci de companii cu care am colaborat prin intermediul agentiei Loopaa Marcom, in cadrul careia sunt partener.
In cursurile mele vorbesc despre:
- Pasii construirii de la zero a unei prezente online profesioniste, atat pentru magazine online, cat si pentru afaceri de servicii sau B2B.
- Cum se calculeaza bugetul de promovare online pornind de la obiectivele de vanzari.
- Informatii utile despre strategia de marketing si comportamentul clientilor.
- Sfaturi utile despre principalele canale de comunicare si promovare online.
Participarea este gratuita, insa informatia este valoroasa, pentru ca vreau sa ofer informatii care sa ajute participantii sa ia decizii cu mai multa incredere, iar la finalul cursului de 3 ore, sa aiba bazele unui marketing online bine organizat si eficient. Urmatoarele 2 cursuri pe care organizez, vor avea loc pe 6 si 7 martie in Cluj-Napoca, respectiv Targu-Mures, insa anul acesta voi ajunge si in alte orase din tara: Iasi, Brasov, Timisoara, Oradea, Piatra Neamt si Constanta.
Te invit sa vorbim despre bugete si vanzari online la editiile din Cluj sau Mures, sau te poti aboneaza la noutati pentru a afla cand venim in orasul tau. Descopera detaliile pe website! Abia astept sa ne (re)intalnim!
Leave a reply