Agentia Today’s: planuri si tendinte importante pentru 2017
Agentia de marketing online Today’s a avut – in 2016 – o cifra de afaceri de peste 450.000 €, anunta Today’s intr-un comunicat de presa, iar pentru 2017 estimeaza o crestere de 15%. Agentia – care a implinit 11 ani de la infiintare pe 23 ianuarie – este una dintre cele mai renumite si apreciate companii de pe piata de profil. Today’s combina creativitatea si strategia de marketing pentru a oferi solutii eficiente pe Internet, personalizate pentru orice tip de afacere. Agentia este Google AdWords Certified Partner, singura agentie din Romania certificata convert.com si are experienta atat pe piata autohtona, cat si pe cea internationala (Croatia, Bulgaria si SUA).
In acest an, compania anunta o serie de planuri si tendinte care marcheaza domeniul digital:
- tendintele de consum vor fi marcate de cresterea tot mai mare a continutului video, iar YouTube va fi platforma dominanta – noua televiziune
- comunicarea va fi axata pe mixul de canale, care va permite accesul in regim RTB (real time bidding) la consumator, indiferent de platforma pe care este continutul si de dispozitivul folosit
- „Oamenii de marketing ar trebui sa aiba in vedere ascensiunea foarte puternica a dispozitivelor mobile in viata consumatorului roman. Este una dintre cele mai rapide transformari de comportament din era Internetului, iar noi, romanii, se pare ca inca nu avem site-uri si campanii pregatite. Mai putin de 30% din acestea au componente dedicate mobilului, iar «adaptarea pentru mobil» va fi, cu siguranta, pe lista multor marketeri in 2017”, a explicat în comunicatul amintit Marius Lazarescu (foto, fondator Today’s)
- in urmatorii 10 ani, agentia se va concentra pe nevoile de business ale clientilor (isi doreste astfel sa devina parte integranta a acestora, ca o resursa care contribuie la dezvoltarea afacerii prin generarea de noi clienti, indiferent de instrumentul de marketing online folosit)
- la capitolul recrutare, Today’s mizeaza cel mai mult pe atitudine, profilul personalitatii si modul in care se poate integra un posibil viitor membru in echipa deja formata
- in acesti ani de activitate pe piata din Romania, Today’s a remarcat ca cele mai importante lucruri sunt legate de clienti si echipa, unde este crucial aportul in afacerea clientului; in 90% dintre cazuri, relatia pe care o are agentia cu clientul depaseste performantele tehnologice asteptate de la aceasta (de aceea, pe langa planurile derulate in site sau in campanie, e importanta comunicarea cu fiecare client in parte)
Cand agentia Today’s debutat pe piata, in 2005, mediul online autohton era animat mai degraba de agentiile de web design si development. Intr-o piata nu foarte bine definita si cu un concept nu foarte clar asupra a ceea ce reprezinta mediul online, focusul era orientat in special spre „site-uri frumoase” si „custom CMS (Content Management System)”. De asemenea, publicitatea online era concentrata pe media buying, cu media plans facute in documente complexe, cu tarife care ar starni astazi invidia, iar Google AdWords era folosit foarte timid.
Today’s a avut insa o viziune diferita, a mizat pe noile tehnologii si tendinte care incepeau sa popularizeze piata online din statele vestice, precum investitia in solutii de SEM (Search Engine Marketing) de tip Google AdWords. In primii 3 ani de munca, negocierile erau duse cu antreprenorii din „scoala veche”, pentru care a avea un website nu insemna mai mult decat o alta „carte de vizita”. Utilitatea acestuia ca instrument de marketing si vanzari insemna mutarea bugetelor alocate targurilor si conferintelor catre campanii in AdWords. Cel mai bine se lucra cu clientii care erau deja la al doilea sau al treilea site si aveau deja o viziune de termen lung asupra a ceea ce poate face internetul pentru afacerea lor. Intre timp, tehnologia si Internetul au evoluat masiv, atentia s-a mutat spre zona mobile, publicitatea online a devenit mai axata pe a livra clientului ceea ce are nevoie, iar gama de instrumente disponibile s-a dezvoltat considerabil.
Leave a reply