Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

La prima vizita, 92% dintre consumatori nu intra pe un site pentru a cumpara (raport)

episerver report

92% dintre persoanele care intra pe un site e-commerce sau pe o aplicatie de mobile nu cumpara nimic la prima lor vizita, conform unui studiu realizat de Episerver (provider global al unei platforme unice de manageriere a continutului digital, comertului si marketing-ului in cloud). Acest raport, „Reimagining Commerce”, trage un semnal de alarma in acest sens: retailerii pot rata sansa de a crea o legatura cu acesti noi clienti, deoarece se concentreaza numai pe conversie. Studiul a fost realizat pe un esantion de peste 1.100 de persoane din SUA.

45% dintre respondenti au spus ca ajung pe un site pentru prima data deoarce sunt in cautarea unui anumit produs/serviciu, 26% – ca prima vizita a fost motivata de compararea de preturi/alte variabile, peste 1 din 10 – ca se aflau in cautarea de informatii legate de magazin si doar 8% – ca prima vizita a fost motivata de intentia de a cumpara ceva.

Prin urmare, brand-urile ar trebui sa inteleaga importanta continutului relevant si captivant de-a lungul intregului traseu de cumparare al clientilor, majoritatea interactiunilor cu site-ul unui brand neterminandu-se cu plata cosului de cumparaturi. Ce a descoperit raportul, in cifre:

  • chiar si cand intra pe un site/aplicatie mobile cu intentia de a cumpara, 32% isi abandoneaza cosul adeseori sau intotdeauna
  • 98% dintre consumatori spun ca, dupa ce au intrat pe site, continutul eronat sau incomplet al acestuia i-a descurajat cand a venit vorba sa cumpere ceva
  • 59% dintre consumatori sunt interesati de o experienta de cumparaturi online personalizata, 28% spunand ca e unul dintre cele mai importante 3 criterii cand vine vorba despre o experienta digitala excelenta (iar 1 din 10 spun ca este cel mai important criteriu)
  • 35% dintre persoane cred ca brand-urile nu se pricep deloc la personalizarea experientei lor de shopping online (si doar 7% cred ca se pricep de minune la asta)

Lasa un raspuns