Agentia MTH Digital: cifra de afaceri de 1,3 milioane € (+15% YoY), in 2023
Agentia MTH Digital anunta, intr-un comunicat de presa, ca a incheiat anul 2023 cu o cifra de afaceri de 1,3 milioane € (in crestere cu 15% fata de 2022). Agentia se ocupa de strategie, creatie, copywriting, implementarea campaniilor de Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, YouTube Ads, social media, content writing si e-mail marketing. Din portofoliul de clienti ai MTH Digital fac parte brandurile Mega Image, Herlitz, Fragedo, BGS, Bottega Verde si Sabon, printre altele.
„Ne-am propus la inceputul lui 2023 sa ne concentram pe cresterea calitatii serviciilor oferite catre clienti. Si putem spune increzatori ca am indeplinit acest obiectiv care a condus la rezultate bune pentru clientii nostri si la profitabilitatea companiei. (…) Fiind o agentie de digital marketing full-service, acest lucru inseamna crearea de continut cat mai creativ pentru retelele de social media, de mesaje consistente care sa reflecte vocea brandului in zona de email marketing si bineinteles de imbunatatirea performantelor campaniilor de digital printr-o analiza atenta si incorporarea de instrumente noi”, transmite Raluca Radu (foto, CEO si Fondator MTH Digital).
Pentru 2024, MTH Digital isi propune sa se axeze pe imbunatatirea proceselor interne, cresterea echipei si optimizarea proceselor interne cu ajutorul automatizarilor si integarii inteligentei artificiale.
„Cel mai mare atu in orice strategie de marketing este abordarea holistica, deoarece luam in calcul intregul drum al utilizatorului, de la prima vizita, pana la decizia de achizitie. In plus, incorporarea tot mai mare a mecanismelor de tip AI in campaniile de digital marketing a inceput deja sa influenteze targetarea si optimizarea campaniilor, ceea ce a dus la un necesar mai mare de testare si la intarzierea rezultatelor, deci la costuri mai mari pe conversie. Aici am observat ca este foarte important ca in mixul de digital marketing sa existe si campanii cu focus pe atragerea de public nou catre brand”, explica Robert Dumitru (foto, Managing Partner MTH Digital).
Leave a reply