Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Piata online de cumparaturi alimentare asiatice atrage investitorii

Magazinele online care vand ingrediente culinare asiatice sunt din ce in ce mai populare in Statele Unite, iar investitorii se inghesuie sa le ofere fonduri, citim pe modernretail.co. Recent, companii ca Yami si Weee au strans 50, respectiv 425 de milioane $ de la investitori, iar in luna decembrie a anului trecut Umamicart a primit 6 milioane $.

Aceasta nisa online este una extrem de atractiva pentru investitori, deoarece exista o cerere din ce in ce mai mare pentru astfel de produse. Populatia asiatica din SUA a crescut cu un procent impresionant de 81%, in perioada 2000-2019 (conform Pew Research Center), iar in zonele in care accesul la ingrediente ca acasa este limitat, Internetul e solutia. Dintre toate grupurile rasiale si etnice din State, asiaticii au cea mai mare rata de crestere. In plus, exista destui americani pasionati de mancarea asiatica si dornici sa traiasca in propria bucatarie o experienta culinara autentica.

Peste acesti factori se suprapune si pandemia COVID-19, care a determinat si mai multa lume sa isi faca online cumparaturile alimentare. In 2021, valoarea totala a cumparaturilor alimentare facute online (in SUA) a fost de 97,7 miliarde $ in 2021, noteaza un raport recent marca Brick Meets Click si Mercatus. Peste 70% dintre gospodariile americane au primit una sau mai multe comenzi online de mancare, de-a lungul anului trecut.

Pe langa site-urile e-commerce mentionate mai sus, exista si marketplace-uri online care sunt mai nisate: Sarap Now vinde doar gustari si ingrediente filipineze, Kim C Market ofera doar ingrediente si produse pentru bucatarie coreene, iar Bokksu se axeaza pe bucataria japoneza. In ianuarie, Bokksu a primit o injectie de capital de 22 de milioane $.

Leave a reply