Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Portugalia: 3 din 4 consumatori fac cumparaturi online (raport)

E-commerce-ul continua sa extinda rapid in randul consumatorilor din Portugalia, anunta ecommercenews.eu. Conform raportului „2025 E‑Shopper Barometer” (realizat de  Geopost), 75% dintre consumatorii din tara vest-europena fac cumparaturi digitale si aproape jumatate cumpara cu regularitate din magazinele online.

Ce a mai descoperit raportul amintit:

  • fiecare portughez face in jur de 39 de achizitii anuale pe Internet, un pic mai mult ca in 2023, dar sub media europeana de 49
  • re-commerce-ul devine din ce in ce mai popular – in jur de 67% dintre toti amatorii de achizitii online cumapra produse la mana a doua (+7% YoY), motivati de preturile mai mici, sustenabilitate si reducerea deseurilor
  • pretul este cel mai important factor pentru 78% dintre portughezii care fac cumparaturi e-commerce (media europeana e de 68%), drept dovada 43% dintre ei aleg sa cumpere din alte tari, de pe platforme din Spania, China sau Marea Britanie
  • pachetomatele de livrare sunt folosite de 14% dintre shopperii locali, mai mult ca anul trecut, dar mai putin ca media europeana de 27%
  • doar 39% dintre membrii Generatiei Z au cumparat ceva direct din social media

Americo Mendes (Managing Director of Business, DPD Portugal) transmite ca „rezultatele (…) sunt un semn clar al directiei comertului electronic, in Portugalia: este ghidat din ce in ce mai mult de confort, incredere si inovatie. Cresterea solutiilor out-of-home, in special a lockerelor, si ponderea tot mai mare a Generatiei Z in randul consumatorilor modeleaza reguli noi si solicita solutii mai flexibile si sustenabile, in conformitate cu asteptarile lor”.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply