Platforma online Zalando a avut venituri mai mari cu 3,4% YoY, in Q2 2024
Platforma online de Fashion Zalando si-a marit profitabilitatea, in al doilea trimestru din 2024, dupa ce in primele 3 luni a iesit pe minus. Retailerul german a avut venituri de 2,6 miliarde €, cu 3,4% mai mari, comparativ cu aceeasi perioada din 2023, informeaza ecommercenews.eu.
In primul trimestru al acestui an fiscal, Zalando a avut venituri mai mici cu 0,6% YoY, o valoare bruta a marfii de 3,3 miliarde € si o pierdere operationala de 8,9 milioane €. In Q2, valoarea bruta a marfii a crescut cu 2,8% (pana la 3,8 miliarde €), iar numarul de clienti activi a crescut cu 300.000, de la finalul Q1 (pana la 49,8 milioane de persoane). Cifra este mai mica decat cu un an in urma, cand retailerul german avea 50,5 milioane de clienti activi. In schimb, numarul de comenzi a crescut la 63,4 milioane (fata de 63,2 milioane, in Q1 2023), ca si marimea medie a cosului de cumparaturi (care a ajuns de la 58,1 €, la 60,8 €).
Zalando transmite ca veniturile si valoarea bruta a marfii sunt mai mari gratie noilor produse din categoria de Lifestyle, Sport, Designer si Beauty, dar si investitiilor in instrumente AI care ofera inspiratie utilizatorilor. In plus, noile servicii B2B au generat cu 10% mai multe vanzari, pana la 233,8 milioane €.
Leave a reply