Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

S-a lansat DailyCare.ro: investitia pentru primul an este de 50.000 €


Diviodent (furnizor B2B de solutii profesionale pentru cabinete stomatologice) anunta, intr-un comunicat de presa, extinderea e-commerce B2C. Compania a lansat DailyCare.ro, magazin online dedicat produselor naturale pentru ingrijire personala. Investitia totala alocata pentru primul an de functionare se ridica la 50.000 €, bani ce vor fi directionati catre platforma e-commerce, stocuri si promovare.

Lansat la inceputul lunii august 2024, DailyCare.ro aduce in prim-plan branduri naturale si sustenabile, oferind romanilor o gama variata de solutii pentru ingrijire corporala si orala, produse destinate starii de bine si din categoria Beauty (pentru protectie solara, pentru albirea dintilor, ceaiuri, geluri de dus etc.).

„Ne-am dorit sa aducem la un loc produse de ingrijire personala pe care le-am testat, pe care le cunoastem, le folosim, in care credem. Scopul nostru este sa garantam- inclusiv prin experienta personala- pentru calitatea si eficienta fiecarui produs disponibil pe DailyCare.ro. Credem in importanta utilizarii produselor cat mai naturale si sustenabile, iar fiecare brand din portofoliul nostru reflecta aceste valori. Ne dorim ca fiecare persoana care trece pragul magazinului nostru sa aiba incredere deplina in alegerile pe care le face”, transmite Mihaela Radu (Cofondator Diviodent si DailyCare.ro).

Activ pe piata din Romania din 2004, Diviodent este distribuitor de consumabile si sisteme de albire dentara si a avut afaceri de 2,4 milioane €, in 2023, in crestere cu 20% fata de anul precedent. Dinamica pozitiva s-a datorat diversificarii gamei de produse comercializate pe segmentul de ingrijire dentara si cresterii interesului clientilor pentru solutii sustenabile de ingrijire.

Leave a reply