4 ani de Data Revolt: cifra de afaceri de peste 4,8 milioane €
Agentia Data Revolt anunta, intr-un comunicat de presa, ca aniverseaza primii 4 ani de activitate. Compania a ajuns (in 2021) pe locul 7 in topul agentiilor digitale din Romania, dupa o crestere cu 69% a cifrei de afaceri, pana la 4,8 milioane €. In 2022, agentia de data marketing a observat ca interesul romanilor pentru cumparaturi online este la un nivel ridicat si apar schimbari in comportamentul acestora.
In cei 4 ani de activitate, Data Revolt a remarcat o crestere a gradului de maturitate digitala a multor afaceri din Romania, de la aparitia unor departamente interne cu oameni tot mai specializati si mai bine pregatiti, modificarea abordarii companiei fata de data driven management si pana la cerintele fata de agentii. La nivel de servicii oferite de agentiile de digital (performance sau media), a observat o tendinta de inglobare a unor competente care tin mai mult de partea tehnica a digital marketing, cum ar fi analiza de date sau consultanta pentru platforme.
Cei 4 ani de activitate au cuprins si anul 2020, unul de tip experiment. Mediul online a devenit principalul loc de cumparaturi, programari, invatat si comunicare. Business-urile online solide au observat aceasta oportunitate si au accelerat dezvoltarea si prezenta, ajungand la un nou nivel al maturitatii digitale. Pentru agentie, asta s-a tradus in cresterea portofoliului de clienti, dezvoltarea de proiecte inovative, cresterea echipei si diversificarea serviciilor.
Pentru 2022, cifrele pe multiple verticale de retail arata ca interesul consumatorilor pentru cumparaturi online se mentine la nivelurile din anul precedent. Desi marcate de inflatie si o schimbare a atentiei spre produsele de vacante si calatorii, valorile vanzarilor din comertul online ating limitele din aceeasi perioada a anului 2021. Schimbarile care au aparut sunt la nivelul comportamentului utilizatorilor. Cele clasice (diferentele intre sezonul de vara si restul anului sau weekend fata de zilele lucratoare) se schimba si sunt inlocuite de obiceiuri mai putin previzibile. Cumparatorul e mai greu de identificat, dar interesul pentru comertul online e inca ridicat.
„Desi 2022 pare a fi un an sub auspiciile incertitudinii la nivel economic, daca ne uitam pe prima parte a anului vedem crestere fata de anul anterior. Pentru a doua parte a anului ne bazam pe atitudinea curajoasa a businessurilor solide care vor vedea oportunitati in cresterea cotei de piata si stabilizarea clientilor pe un orizont de timp mai mare. Per total, din 2018 pana in prezent, piata ne arata insa ca exista o evolutie considerabila in acesti patru ani, iar sursele care specializeaza oameni cu potential pentru aceasta industrie nu reusesc sa genereze un volum satisfacator. Observam intentie de specializare in online, digital marketing mai mult din partea personala, ca actiune individuala, si mai putin ca actiune agregata, din partea unei institutii. Tocmai de aceea planul nostru pe termen lung prevede si lansarea unor programe de internship pentru cei care finalizeaza studiile. Este chiar o continuare a demersului nostru de a specializa profesionisti pe arii de competenta care nu existau sau inca nu exista in Romania”, transmit Cosmin Nastasa si Bogdan Zaharia (foto, de la st. la dr., Cofondatori Data Revolt).
Din 2018 pana in prezent, Data Revolt a ajuns sa aiba un portofoliu de peste 80 de clienti si proiecte in peste 25 de tari si pe 3 continente. Si a consolidat o echipa de 60 de colegi, specialisti si consultanti pe 10 arii diferite de competente digitale, care acopera intregul spectru al unui business online. Totodata, este intre cele mai bune 3% agentii partenere Google din Romania si este certificata la cel mai inalt nivel ISO/IEC in securitatea datelor.
Leave a reply